تولید موتور متحرکه کشور است

مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد، هویت‌بخش و کلیدی برای توسعه کشور

به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان، در نشستی با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی دولت در استان، بر نقش کلیدی مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد تأکید کرد و آن را نوعی هویت‌بخشی برای مردم و عاملی اساسی برای توسعه کشور دانست. بیگ‌زاده با اشاره به نام‌گذاری سال‌های […]

به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کرمان، در نشستی با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی دولت در استان، بر نقش کلیدی مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد تأکید کرد و آن را نوعی هویت‌بخشی برای مردم و عاملی اساسی برای توسعه کشور دانست.

بیگ‌زاده با اشاره به نام‌گذاری سال‌های متمادی با عناوین مرتبط با اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری، عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” را شعاری راهبردی برای پیشرفت کشور برشمرد. وی در این راستا، توجه جدی به امر تولید، برنامه‌ریزی دقیق، هدایت و حمایت از سوی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط را ضروری دانست.

معاون استاندار کرمان در ادامه سخنان خود، انتخاب دستیاران مردمی‌سازی توسط فرمانداران را گامی مثبت در جهت جلب مشارکت مردم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها در فرآیند تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها عنوان کرد. وی ابراز امیدواری کرد که با صدور احکام و تنظیم قراردادها برای این افراد، آنها بتوانند به طور موثر در مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کنند.

در این نشست، همچنین بر لزوم تسهیلات و مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی توسط مردم، ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی، حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌های مردمی فعال در عرصه تولید، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تشویق مردم به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، و ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و تعامل بین مردم و مسئولان در زمینه‌های مربوط به تولید و اقتصاد تأکید شد.

کلمات کلیدی: مشارکت مردم، تولید، اقتصاد، توسعه، شعار سال، کرمان، بیگ‌زاده، فرمانداران، دستیاران مردمی‌سازی

English Title and Lead
People’s Participation in Production and Economy: Key to Identity and Development in Kerman

 

تولید موتور متحرکه کشور است

منبع:آرمـان
? هویت‌بخشی به مردم با مشارکت آنان در عرصه تولید