استاندار کرمان به شهربابک سفر کرد

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به همراه تعدادی از مدیران کل استان به شهرستان شهربابک سفر کرد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، امروز و طی سفر به شهربابک فداکار استاندار کرمان، جلالی فرماندار شهربابک، حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، رضاحسینی نماینده مردم شهربابک و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان با حضور در […]

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به همراه تعدادی از مدیران کل استان به شهرستان شهربابک سفر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، امروز و طی سفر به شهربابک فداکار استاندار کرمان، جلالی فرماندار شهربابک، حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، رضاحسینی نماینده مردم شهربابک و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهربابک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 
در ادامه با حضور استاندار، فرماندار، امام جمعه‌، نماینده و هیات همراه در روستای کُرم، پروژه راه این روستا به نمایندگی از ۱۹ کیلومتر راه روستایی شهرستان شهربابک در مجموع با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
 
جاده کُرُم به طول ۶ کیلومتر، جاده روستای مهرآباد به طول یک کیلومتر، سروشک ۱.۸ کیلومتر، دغندر ۲.۲ کیلومتر و مراع نیز به طول ۸ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
 
حضور در آیین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن، پروژه بازسازی شبکه های فرسوده آب شهربابک، حفر ۲ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی جوزم، دهج و خبر و کلنگ‌زنی ایستگاه پمپاژ لوگرد برای آبرسانی به دهستان خبر با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های امروز فداکار استاندار کرمان، جلالی فرماندار و رضاحسینی نماینده در شهربابک بود.
 
فداکار، رضاحسینی، جلالی و هیات همراه همچنین از جاده رباط که ۲۸ کیلومتر از این جاده آماده بهره‌برداری شده، بازدید کردند.
 
 مسئولان استان و شهرستان در ادامه با حضور در منزل مادر شهید محمد جمالی مدافع حرم با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند و همچنین از پروژه تعریض جاده شهدای روستای استبرق (طرح مردمی‌سازی پروژه‌ها) و کشتارگاه نیمه‌تمام طیور شهربابک، ورزشگاه شهدای مس شهربابک نیز بازدید به‌عمل آوردند.
 
انتهای خبر/ شهربابک 




استاندار کرمان به شهربابک سفر کرد

منبع:آرمـان
? استاندار کرمان به شهربابک سفر کرد