بنیان رژیم صهیونیستی بر غصب و آدم‌کشی بنا است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رژیم صهیونیستی بر مبنای غصب، ظلم، غارت، و آدم‌کشی بنا نهاده شده است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از صداوسیما، احمد علی‌رمضانی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس در شهربابک در جمع مردم این شهرستان گفت: امروز روشنفکرنماها به […]

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رژیم صهیونیستی بر مبنای غصب، ظلم، غارت، و آدم‌کشی بنا نهاده شده است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از صداوسیما، احمد علی‌رمضانی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس در شهربابک در جمع مردم این شهرستان گفت: امروز روشنفکرنماها به شبهاتی از قبیل اینکه  چه کسی به ما ماموریت نابودی اسرائیل را داده و یا انقلاب اسلامی باعث دشمنی صهیونیست با ما شده است، دامن می‌زنند.

 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: رژیم صهیونیستی برمبنای غصب، ظلم، غارت، و آدم‌کشی بنا نهاده شده است و حادثه دروغینی را علم کردند که یهودی‌ها را در اروپا آلمان نازی در کوره‌ها می‌سوزانده و این‌ها مظلومند و ما باید از این‌ها دلجویی کنیم اما آن‌ها از روز تاسیس جز قتل و آدم‌کشی کار دیگری نداشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دهند نسل در نسل‌شان حتی انگشتشان یک قطره خون برای ایران نریخته است و این روشنفکرنماها هنوز به طرف غرب غش می‌کنند.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: حتی پیامبر با هیچ قومی به اندازه قوم یهود اذیت نشد و در فتح قلعه خیبر که توسط حضرت علی(ع) پناهگاه یهودیان بوده دشمنی این‌ها را با شیعه به‌طور ویژه برجسته کرده و شک نکنید اگر غزه نبود و این‌ها میدانی پیدا می‌کردند همین اتفاقات در خیابان‌های کشور ما می‌افتاد‌ و اگر هم فرصتی پیدا کنند دریغ نخواهند کرد.
 
 علی‌رمضانی گفت: مگر ما سفارت‌خانه آنها را زدیم که آنها کنسولگری ما را زدند دانشمندان ما را ترور کردند، از این به بعد چند برابر هم حقشان است که اقدامات شوم آنها تلافی شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جنگ ۱۸۰ روزه با مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه و هدف قراردادن نیروهای امدادگر کشورهای مختلف و زدن کنسولگری ایران در دمشق، ماهیت کثیف رژیم صهیونیستی را برای همه ملت‌ها روشن کرد.
 
انتهای پیام/ شهربابک




بنیان رژیم صهیونیستی بر غصب و آدم‌کشی بنا است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بنیان رژیم صهیونیستی بر غصب و آدم‌کشی بنا است