کشف بیش از یک تن تریاک از یک خودروی آفرود در استان کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر استان کرمان خودروی هایلوکس آفرود حامل یک تن و ۵۸ کیلو تریاک توقیف و یک متهم دستگیر شد. سردار عبدالرضا ناظری  اظهار کرد: ماموران پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر استان کرمان خودروی هایلوکس آفرود حامل یک تن و ۵۸ کیلو تریاک توقیف و یک متهم دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری  اظهار کرد: ماموران پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از عمق کویر به مرکز کشور مطلع  و این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.  

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی در پوشش خودرو آفرود و با شگرد کویر نوردی و گردشگری مقادیر زیادی مواد مخدر را تحویل و قصد انتقال آنها به شهر کرمان و از آنجا به شهرهای دیگر را دارد.

سردار ناظری بیان کرد:۳ اکیپ از ماموران پلیس به محورهای تردد قاچاقچیان اعزام و در نهایت پس از رویت هایلوکس آفرود به او دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به حرکت خود ادامه داد ولی با هوشیاری پلیس و رعایت قانون به کارگیری سلاح دو لاستیک آن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از طی مسافتی متوقف شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مورد نظر یک تن و ۵۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام 




کشف بیش از یک تن تریاک از یک خودروی آفرود در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف بیش از یک تن تریاک از یک خودروی آفرود در استان کرمان