کرمان از استان های ضعیف در رعایت پروتکل های بهداشتی/ آغاز مجازیِ مهرماه در استان

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: طبق گزارش‌های اعلامی در ستاد ملی، تعدادی از استان‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌ها ضعیف هستند که متاسفانه کرمان جزو این استان‌ها بوده و اصلا خبر خوبی نیست. “محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۷ شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: شهرستان‌ های […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: طبق گزارش‌های اعلامی در ستاد ملی، تعدادی از استان‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌ها ضعیف هستند که متاسفانه کرمان جزو این استان‌ها بوده و اصلا خبر خوبی نیست.

“محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۷ شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: شهرستان‌ های کرمان، راور، زرند، رفسنجان، شهربابک، بردسیر، سیرجان، بافت، نرماشیر، بم، جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، کهنوج، منوجان و قلعه‌گنج به شرایط نارنجی کرونایی رسیدند.

وی افزود: شهرستان های کوهبنان، انار، رابر، فاریاب و ارزوئیه در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته اند و وضعیت شهرستان های فهرج و ریگان آبی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به مصوبه ستاد ملی برای انجام واکسیناسیون اتباع خارجی،  در ادامه درخصوص بازگشایی مدارس و آموزش عالی نیز گفت: این بازگشایی منوط به آمادگی کامل واحدهای آموزشی گذاشته شد و با توجه به اینکه این مسئله کاملا محقق نشده در کرمان روز اول مهر بازگشایی حضوری نخواهیم داشت و فعالیت مدارس به صورت مجازی هستند.

وی عنوان کرد: طبق گزارش‌های اعلامی در ستاد ملی، تعدادی از استان‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌ها ضعیف هستند که متاسفانه کرمان جزو این استان‌ها بوده و اصلا خبر خوبی نیست.

انتهای پیام




کرمان از استان های ضعیف در رعایت پروتکل های بهداشتی/ آغاز مجازیِ مهرماه در استان

منبع:ایـسنا
? کرمان از استان های ضعیف در رعایت پروتکل های بهداشتی/ آغاز مجازیِ مهرماه در استان