نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در بلوار «آزادگان» شهر کرمان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به سوختگی شدید یک نفر شده است. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در بلوار «آزادگان» شهر کرمان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به سوختگی شدید یک نفر شده است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی افزود: این حادثه، صبح امروز ١٠ اردیبهشت‌ماه، با تماس شهروندان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش شد که آتش‌نشانان بلافاصله از ایستگاه شماره چهار و در کمتر از سه دقیقه، در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان که در محل این حادثه حضور داشت، افزود: آتش‌نشانان، پس از رسیدن به محل حادثه، با آتش‌سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه‌رو شدند و با توجه به محبوس‌شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بود و به‌دلیل بیماری زمینه‌ای، دچار تشنج شده بود، بلافاصله با انجام عملیات جست‌وجو و نجات، وی را از دل شعله‌های آتش نجات دادند.

بابایی ادامه داد: آتش‌نشانان، پس از اطفای حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت‌یابی که در محل حادثه حضور داشتند، در دست بررسی است.


نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش‌نشانان

منبع:یـزدان کـرمان
? نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش‌نشانان