نیروی خود را صرف مبارزه با استعمار کنید

نیروهای خود را به‌جای صرف اختلاف، در راه مبارزه با استعمارگران، ایادی داخلی و همچنین صرف مبارزه با فقر و بدبختی مردم بیچاره بکنید. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» شهید «مسعود زکی‌زاده» دوم‌ مرداد ۱۳۴۰، در شهرستان بم چشم به‌ جهان گشود. تا پايان مقطع ابتدايی درس خواند، به‌عنوان پاسدار در جبهه […]



نیروهای خود را به‌جای صرف اختلاف، در راه مبارزه با استعمارگران، ایادی داخلی و همچنین صرف مبارزه با فقر و بدبختی مردم بیچاره بکنید.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» شهید «مسعود زکی‌زاده» دوم‌ مرداد ۱۳۴۰، در شهرستان بم چشم به‌ جهان گشود.
تا پايان مقطع ابتدايی درس خواند، به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. پنجم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به‌ شهادت رسيد. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده زيدبن‌علی‌(ع) ‌كوهبنان شهرستان زرند واقع است.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید مسعود زکی‌زاده:
بسم الله الرحمن الرحیم
دست از امام(ره) برندارید او اسوه همه خوبان و محور همه نیکان است ،دعا کنید که خداوند سایه‌اش را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) و در کنار آن حضرت بر سر ما استوار دارد و ما را از پیروان واقعی او قرار دهد، اما چیزی که دل پیر جماران را به‌درد می‌آورد و قلبش را جریحه‌دار می‌کند اختلاف است؟!

ای افرادی که مردم شما را به‌عنوان یک فرد متعهد قبول دارند، بیایید برای خدا دست از تفرقه و دودستگی و باندبازی بردارید و همگی دست‌به‌دست یکدیگر دهید و برای سازندگی محیط خود هر چند کوچک است بکوشید و بدانید که اگر دست از اختلاف برندارید روز قیامت در قبال پیامبر و ائمه معصومین مسئولید.

در قبال امام امت و ملت شهید پرور مسئولید و شهدا هم از شما نخواهند گذشت. شهیدانی که خون خود را در راه این انقلاب داده‌اند. بیایید به‌خاطر خشنودی امام زمان(عج) و خداوند کریم مانند چند سال قبل با هم دست اخوت دهیم و نیروهای خودمان را به‌جای اینکه صرف اختلاف بکنیم همچون گذشته صرف مبارزه با استعمارگران و ایادی داخلی آنان و همچنین صرف مبارزه با فقر و بدبختی مردم بیچاره بکنیم و شما ای مردم تا زمانی‌که امام و روحانیت متعهد را دارید غم نداشته باشید.

بدانید که انقلاب اسلامی ایران به حول‌وقوه الهی و به همت امت و اخلاص رهبر به پیروزی خواهد رسید و همیشه آماده مقابله با اختلاف‌اندازان در بین مردم باشید و گوش به زنگ ما باشید که خدای نکرده هیچ‌کس به هیچ‌عنوان شما را بر علیه دیگری تحریک نکند.

اگرچه در لباس مقدس روحانیت رفته باشند. شما به قدرت ایمان بر دهان آن‌ها بکوبید تا زبانشان برای همیشه خاموش باشد. بیایید و فکر کنید که ما همگی یک هدف داریم و آن پیروزی اسلام است و همگی ما یک الله داریم و آن خدای یکتا است چون هدف یکی است مسلماً راه یکی است.

تمام انبیاء از راه راست و مستقیم رفتند «لاتفرق بین احد من رسله» این راه – راه امام است و راه شهدا، سعی کنید منحرف نشوید که اگر ذره‌ای از این راه منحرف شدیم سقوط ما را درپی خواهد داشت. اما پدر و مادر مهربانم از شما می‌خواهم که بعد از شهادت من شما بیشتر به خدا نزدیک بشوید.

در دعاهای کمیل و … شرکت کنید، بروید نماز شب بخوانید و از مجالسی که در آن غیبت و تهمت است شرکت نکنید و مادر مهربانم تأکید می‌کنم که بعداز من به بنیاد شهید زیاد مراجعه نکنید و جنس نگیرید، فریب بعضی مردم را نخورید، چون من فقط برای خدا، اسلام و قرآن رفتم و همین‌ها اجرم را کم می‌کند. 

منبع: نوید شاهد
انتهای خبر/ پسند


نیروی خود را صرف مبارزه با استعمار کنید

منبع:آرمـان
? نیروی خود را صرف مبارزه با استعمار کنید