کتاب «خانه خواهرم» در رفسنجان رونمایی شد

نذیر کرمان/کرمان از کتاب «خانه خواهرم» ویژه خاطرات سردار شهید حاج عباس حسینی در رفسنجان رونمایی شد.  به گزارش نذیر کرمان، با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان، از کتاب «خانه خواهرم» ویژه خاطرات سردار شهید حاج‌عباس حسینی به نویسندگی جانباز دفاع مقدس علی محمدی‌نسب رونمایی شد. در این مراسم معاون برنامه‌ریزی […]

نذیر کرمان/کرمان از کتاب «خانه خواهرم» ویژه خاطرات سردار شهید حاج عباس حسینی در رفسنجان رونمایی شد. 

به گزارش نذیر کرمان، با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان، از کتاب «خانه خواهرم» ویژه خاطرات سردار شهید حاج‌عباس حسینی به نویسندگی جانباز دفاع مقدس علی محمدی‌نسب رونمایی شد.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور شهرستان حضور داشتند.

این آئین رونمایی به همت اداره فرهنگ و ارشاد و بسیج هنرمندان و با همکاری شهرداری رفسنجان در محل سالن آمفی تئاتر مجموعه خجسته آگاه برگزار شد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید سردار حاج عباس حسینی آمده است:« درود بر شما ابراهیم‌نا و هاجرها که فرزندان شجاع و با شهامت به جامعه اسلامی تقدیم کرده و سرانجام آنها را به قربانگاه عشق فرستادید و از شما می‌خواهم که مقاومت کنید و به زخم زبان مردم گوش ندهید تا دشمن نتواند شما را تضعیف کند و باید آنقدر بردبار باشید که وقتی خبر شهادت مرا شنیدید دست به سوی خدا دراز کنید و بگوئید خدایا این قربانی را از ما قبول کن و هر موقع به یاد من افتادید حادثه کربلا را فراموش نکنید و به یاد امام حسین (علیه السلام) گریه کنید».

به گزارش نذیر کرمان، شهید حسینی متولد سال ۱۳۴۱ بود که مهرماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام




کتاب «خانه خواهرم» در رفسنجان رونمایی شد

منبع: ایـسنا
? کتاب «خانه خواهرم» در رفسنجان رونمایی شد