وجود ۳۹ هزار دانش آموز رأی اولی در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بیش ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان وجود دارد، گفت: مدارس آیینه تمام نمای آینده کشور هستند. رضا رضایی شامگاه ۳۰ دی ماه در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هم […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بیش ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان وجود دارد، گفت: مدارس آیینه تمام نمای آینده کشور هستند.

رضا رضایی شامگاه ۳۰ دی ماه در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دشمن اگر مسلح شد برایش زن و مرد، کودک و بزرگسال فرقی نمی‌کند و این اقدامات کوردلانه نشانه پستی دشمن است و ذره‌ای به اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد.

وی با اشاره به شهادت ۲۸ دانش آموز و فرهنگی در حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه حدود یک سوم از شهدای این حادثه دانش آموز و فرهنگی هستند، نشان می‌دهد آموزش و پرورش سرزنده است و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

رضایی به کسب رتبه برتر آموزش و پرورش در شاخص‌های عمومی و اختصاصی اشاره کرد و افزود: اتحاد، انسجام و یکپارچگی رمز موفقیت آموزش و پرورش استان در دو سال اخیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کسب رتبه برتر این نهاد در پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: پروژه مهر سال تحصیلی آینده از هم اکنون در استان کرمان کلید خورده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی مدیران مدارس در حوزه سازمانی بیان کرد: موفقیت آموزش و پرورش در گرو عملکرد موفق مدیران مدارس است و نتیجه ضعف مدیران، عدم تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

رضایی بر جهاد تببین هنرمندانه در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های نظام به نسل نوجوان و جوان در مدارس گفته شود.

وی با بیان اینکه مدرسه محوری مهمترین و اساسی ‌ترین کار در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مدارس آیینه تمام نمای آینده کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ایجاد زمینه لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: امید آفرینی و تزریق امید به جامعه، بیان اینکه تصمیم گیری اصلی با مردم است، ایجاد زمینه رقابت جدی و تاثیرگذاری رای مردم تاثیر زیادی بر حضور حداکثری در انتخابات دارند.

انتهای پیام 




وجود ۳۹ هزار دانش آموز رأی اولی در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? وجود ۳۹ هزار دانش آموز رأی اولی در استان کرمان