هوای مرکز استان کرمان ناسالم شد/محیط زیست: احتمال کاهش گرد و غبار از ظهر

کرمان – فت فتو – تداوم گردوخاک در نقاط مختلف کرمان از جمله مرکز این استان و ثبت شرایط ناسالم برای آن (در لحظه انتشار خبر) درحالی است که متولیان امیدوارند براساس پیش‌بینی هواشناسی از ظهر سه‌شنبه این شرایط جوی رو به کاهش بگذارد. به گزارش فت فتو گردوغبار از روز گذشته نقاط وسیعی از […]

کرمان – فت فتو – تداوم گردوخاک در نقاط مختلف کرمان از جمله مرکز این استان و ثبت شرایط ناسالم برای آن (در لحظه انتشار خبر) درحالی است که متولیان امیدوارند براساس پیش‌بینی هواشناسی از ظهر سه‌شنبه این شرایط جوی رو به کاهش بگذارد.

به گزارش فت فتو گردوغبار از روز گذشته نقاط وسیعی از استان کرمان را در بر گرفته و در برخی نقاط از جمله شرق استان به وضعیت خطرناک نیز رسیده بود.

مناطق شرق استان از جمله شهداد و شهرستان های فهرج، ریگان و نرماشیر امروز ادارات را تعطیل کردند و در برخی از دیگر شهرستان ها از جمله جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان و نیز شهرستان های زرند، راور و رفسنجان در شمال استان نیز ادارات با تاخیر دو تا سه ساعته باز شدند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی هوا در شهر کرمان تاکنون گفت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی احتمال کاهش گرد و غبار در هوای شهر کرمان از ساعت ۱۱ امروز وجود دارد.

نجمه نظری در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: شاخص آلایندگی هوا در شهر کرمان اوایل صبح امروز ۱۹۵ بود که اینک به ۲۰۴ رسیده که شرایط ناسالم است.

وی اظهارداشت: شاخص آلایندگی هوا با عدد بیش از ۳۰۰ خطرناک است که در صورت پایداری بیش از یک تا دو ساعت باید در مورد تعطیلی ادارات تصمیم گیری شود.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان گفت: احتمال رسیدن شاخص آلودگی هوا در شهر کرمان به شرایط خطرناک ضعیف است اما همچنان در حال رصد شرایط هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود فرمانداران در شرایط اضطرار به صورت سریع به منظور تعطیلی یا تاخیر در آغاز به کار ادارات کنند.




هوای مرکز استان کرمان ناسالم شد/محیط زیست: احتمال کاهش گرد و غبار از ظهر

منبع: ایرنـا
? هوای مرکز استان کرمان ناسالم شد/محیط زیست: احتمال کاهش گرد و غبار از ظهر