تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

به گزارش نذیر کرمان، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.عالمیان گیم اول را با […]

به گزارش نذیر کرمان، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در مرحله بعد به مصاف لیانگ جینگ کن با رتبه بندی ۴ جهان از چین خواهد رفت. هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

انتهای پیام/




تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان