کارگران عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تولید و رشد هستند

به گزارش نذیر کرمان از تهران ؛ علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر  با اشاره به  فرمایش امام خمینی (ره) «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد » گفت: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اختصاص یک روز برای قدردانی از زحمات […]


به گزارش نذیر کرمان از تهران ؛ علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر  با اشاره به  فرمایش امام خمینی (ره) «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد » گفت: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اختصاص یک روز برای قدردانی از زحمات کارگران کافی نیست و لازم است همیشه به مطالبات کارگران رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: اهمیت کار کارگران و جایگاه کارگران در اسلام و معصومین، نشان از اهمیت و ارزشی دارد که اسلام برای کار قائل است.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به نقش کلیدی کارگران در توسعه و آبادانی افزود: کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی ، عمرانی و آبادانی هر شهری دارند و روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگر که با همت والای خود کار را عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت و این مملکت مؤثر می داند ، تجلیل و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان شهریار اضافه کرد: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم بوده و کارگران شهرداری ها در خط مقدم این خدمات رسانی به مردم قرار دارند چراکه بزرگترین وظیفه شهرداری حفظ زیبایی بصری و پاکیزه نگهداشتن منظر شهری است را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

فرماندار شهرستان شهریار اظهار کرد: با وجود اینکه برخی خدمات کارگران نمود بیرونی آشکاری ندارد، اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

وی با قدردانی از نیروهای خدماتی شهرداری که سهم عمده ای در تنظیف شهری دارند اضافه کرد:نیروهای خدماتی از زحمتکش ترین نیروهای شهرداری به شمار می آیند که فعالیت آنها تحت هیچ شرایطی، حتی در سرمای زمستان و گرمای تابستان تعطیل نمی‌شود، لذا به معنای واقعی شایسته تقدیر هستند.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: ضرورت دارد در دفاع و پاسداشت زحمات از کارگران گام های عملی برداشته شود و به صورت ویژه اقدامات قابل توجهی در جهت کاهش دغدغه های معیشتی و افزایش احساس امنیت شغلی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن ابراز امیدواری از هم افزایی دولت و کارفرمایان  خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با تلاش و هم افزایی دولت و کارفرمایان در حوزه کارگری ، امید آفرینی و ایجاد نشاط در بین جوامع کارگری افزایش یابد.

انتهای پیام/

کارگران عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تولید و رشد هستند

منبع: بــرنا
? کارگران عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تولید و رشد هستند