جابجایی مهمانشهر رفسنجان به زودی انجام می‌شود؛ جزئیاتی از اقدامات شورای شهر در سه سال گذشته

به گزارش نذیر کرمان، سید حسین رحیمی، رئیس شورای شهر رفسنجان، در سخنرانی خود به مناسبت روز ملی شوراها، گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سال گذشته ارائه کرد و به موضوع جابجایی مهمانشهر رفسنجان نیز پرداخت. رحیمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهینه‌سازی فرصت‌های شهر در حوزه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی و […]

به گزارش نذیر کرمان، سید حسین رحیمی، رئیس شورای شهر رفسنجان، در سخنرانی خود به مناسبت روز ملی شوراها، گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سال گذشته ارائه کرد و به موضوع جابجایی مهمانشهر رفسنجان نیز پرداخت.

رحیمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهینه‌سازی فرصت‌های شهر در حوزه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی و فرهنگی، از جمله اقدامات مهم انجام شده در این دوره را بازگشایی معابر و مسیرهایی عنوان کرد که سال‌ها مسدود بود.

وی همچنین با بیان اینکه در راستای زیباسازی و بهسازی شهر رفسنجان، بودجه شهرداری به طور عادلانه بین تمام مناطق تقسیم شده است، از تشکیل ۵۰ شورای محله و آغاز فعالیت شهرداران جوان و نوجوان در این محلات خبر داد.

رحیمی در خصوص جابجایی مهمانشهر رفسنجان که از خواسته‌های مردم بوده است، اظهار کرد: ساخت مهمانشهر جدید با هماهنگی استانداری، امور اتباع و اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است و بیش از ۱۴۰۰ واحد در جاده کمربندی سرچشمه ساخته شده و تا ماه‌های آینده جابجایی انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در این دوره اشاره کرد و از جمله آنها می‌توان به ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های متعدد، تاسیس اولین اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان، و همچنین برنامه‌ریزی برای احداث مجموعه توریستی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در اتوبان فاتحان اروند اشاره کرد.

کلمات کلیدی: جابجایی مهمانشهر رفسنجان، شورای شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی، روز ملی شوراها، اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، رفسنجان

آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان

منبع: ایـسنا
? آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان