نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در کرمان برگزار شد

کرمان- نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در کرمان با حضور معاون مدارس صدرا کشور و مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا سازمان تبلیغات در کرمان، صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام المسلمین محمدحامد مبینی معاون مدارس صدرا و حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی […]

کرمان- نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در کرمان با حضور معاون مدارس صدرا کشور و مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا سازمان تبلیغات در کرمان، صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام المسلمین محمدحامد مبینی معاون مدارس صدرا و حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان برگزار شد.

در این نشست که مدیران مدارس صدرا سازمان تبلیغات استان کرمان حضور داشتند، حجت الاسلام المسلمین مبینی معاون سازمان مدارس صدرا گفت: این سازمان در تلاش است با بهره‌گیری از کادر تربیتی و آموزشی مجرب، نیروهای ترویج‌کننده معارف اسلامی در سطح جامعه ترویج شود.

وی ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی در تمامی نقاط کشور را از اهداف مدارس صدرا دانست و گفت: برخی از مدارس صدرا هم‌اکنون به عنوان الگو در سراسر کشور مطرح هستند.

مبینی با خطاب قرار دادن مدیران مدارس صدرا گفت: تربیت نیروهای متعهد و ولایی که در تراز انقلاب اسلامی باشند، از وظایف مدیران این مدارس است.

وی مدیران جهادی مدارس صدرا را یکی از ارزش‌های بزرگ سازمان تبلیغات و سراسر کشور دانست و افزود: با وجود تمامی مشکلات، مدیران جهادی مدارس صدرا با امکانات محدود توانسته‌اند الگوی بسیاری از فعالین آموزشی باشند.

قائم مقام مدارس صدرا کشور با اشاره به لزوم نگاه راهبردی در راستای تربیت صحیح نسل آینده گفت: مدارس صدرا با تکیه بر برنامه‌های مدون و منسجم تربیتی در حوزه‌های آموزشی و اعتقادی بسیار موفق عمل کرده است.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران مدارس صدرا استان کرمان ضمن همفکری با قائم مقام مدارس صدرا و مسؤولان اداره کل تبلیغات استان کرمان، به بیان مشکلات و چالش‌های این مدارس در هر شهرستان پرداختند.

کد خبر ۵۹۶۴۳۳۷




نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در کرمان برگزار شد