مهدی حسینی‌نژاد رئیس شورای هم‌خانواده صمت در کرمان شد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: وزیر صنعت،معدن و تجارت طی حکمی مهندس مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صمت استان کرمان را به‌عنوان رئیس شورای هم‌خانواده این وزارتخانه در استان کرمان منصوب کرد. عباس علی‌آبادی در این حکم ضمن تاکید بر تشکیل مستمر جلسات شورای هم‌خانواده با مسئولیت مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان خواستار پیگیری مصوبات و استفادۀ حداکثری […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: وزیر صنعت،معدن و تجارت طی حکمی مهندس مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صمت استان کرمان را به‌عنوان رئیس شورای هم‌خانواده این وزارتخانه در استان کرمان منصوب کرد.

عباس علی‌آبادی در این حکم ضمن تاکید بر تشکیل مستمر جلسات شورای هم‌خانواده با مسئولیت مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان خواستار پیگیری مصوبات و استفادۀ حداکثری از ظرفیتهای حوزۀ صنعت،معدن و تجارت استان کرمان با تشریک مساعی میان مسئولان دستگاه‌های عضور شورا و یکپارچگی در سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در مسائل مرتبط با حوزۀ تولید و تجارت،معادن وصنایع معدنی شد.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان،شرکت شهرک‌های صنعتی،اداره‌کل زمین‌شناسی،سازمان نظام مهندسی معدن،اتاق بازرگانی،اتاق اصناف،بانک صنعت و معدن،بانک توسعه صادرات،خانه صنعت،و خانه معدن استان اعضای شورای هم‌خانواده محسوب می‌شوند.

 




مهدی حسینی‌نژاد رئیس شورای هم‌خانواده صمت در کرمان شد

منبع:خبر کرمان
?

مهدی حسینی‌نژاد رئیس شورای هم‌خانواده صمت در کرمان شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی