امید به سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط پررنگ‌تر شده است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی محیط کسب و کار استان کرمان گفت:«ارزیابی محیط کسب و کار استان در سه فصل گذشته نشان از بهبود این محیط دارد به‌طوری که رتبه ۳۱ استان به رتبه ۱۲ ارتقا یافته است». سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«با ارتقای […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی محیط کسب و کار استان کرمان گفت:«ارزیابی محیط کسب و کار استان در سه فصل گذشته نشان از بهبود این محیط دارد به‌طوری که رتبه ۳۱ استان به رتبه ۱۲ ارتقا یافته است».

سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«با ارتقای رتبۀ فضای کسب‌وکار استان طی یک سال گذشته،می‌توان گفت مقدمات کار برای استقبال از سرمایه‌گذاران در استان فراهم و امید به سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط پررنگ‌تر شده است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کرمان،وی در ادامه بیان کرد:«فضای کسب‌وکار ارتباط مستقیمی با توسعه در شرکت‌های کوچک و متوسط دارد که در استان نمایندگان سه قوه و اتاق تمام تلاش جدی خود را برای بهبود این فضا انجام داده‌اند».

طبیب‌زاده،برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز فعالان اقتصادی و همچنین پیگیری اصلاح قوانین و مقررات مزاحم را ازجمله برنامه‌های اتاق در راستای بهبود فضای کسب‌وکار استان بیان کرد.




امید به سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط پررنگ‌تر شده است

منبع:خبر کرمان
?

امید به سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط پررنگ‌تر شده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی