مخابرات راور همچنان بدون مدیریت

مخابرات راور اداره ای که ماه ها بدون مدیریت مانده و متاسفانه هنوز کسی سکان این نهاد مهم و قابل اهمیت را بر عهده نگرفته است به همین منظور در امور مخابراتی اعم از تلفن های ثابت و اینترنت برخی مردم شهرستان اختلالاتی به وجود آمده که نیاز به توجه و رسیدگی هرچه سریع تر […]

مخابرات راور اداره ای که ماه ها بدون مدیریت مانده و متاسفانه هنوز کسی سکان این نهاد مهم و قابل اهمیت را بر عهده نگرفته است به همین منظور در امور مخابراتی اعم از تلفن های ثابت و اینترنت برخی مردم شهرستان اختلالاتی به وجود آمده که نیاز به توجه و رسیدگی هرچه سریع تر و تعیین مدیریتی ثابت و مشخص دارد.

به گزارش “فت فتو “؛ مخابرات راور اداره ای که ماه ها بدون مدیریت مانده و متاسفانه هنوز کسی سکان این نهاد مهم و قابل اهمیت را بر عهده نگرفته است به همین منظور در امور مخابراتی اعم از تلفن های ثابت و اینترنت برخی مردم شهرستان اختلالاتی به وجود آمده که نیاز به توجه و رسیدگی هرچه سریع تر و تعیین مدریتی ثابت و مشخص دارد.

مشکل تنها این نیست، زیرساخت های مخابرات و قطعی تعدادی از تلفن های ثابت در راور، گلایه چندین وقته مردم شهرستانست که بی جواب مانده است.

لازم به ذکرست که به فصل بارندگی نزدیک میشویم و  تجربه  سال های متمادی ثابت کرده است که با کمترین بارندگی، شهر با قطعی تلفن های بیشتری همراه خواهد بود که این مهم بر اهمیت موضوع می افزاید.

با توجه به این که قطعی تلفن های ثابت سر انجام به قطعی اینترنت خانه ها می انجامد باید برای مشکل پیش رو پس از ماه ها اقداماتی صورت گیرد تا این مسئله روز به روز گسترده تر نشود.

این صدای مردم را هم باید به گوش مسئولین محترم شهرستان برسانیم که تعداد زیادی از مردم شهر خواهان واگذاری خطوط تلفن ثابت به خود هستند، که متاسفانه این امکان هنوز برای انها فراهم نیامده است! 

امید است تدابیری در مدیریت اداره مخابرات و مشکلات متعدد مردم در این حوزه اندیشیده شود تا شاهد مسائل مشابه نباشیم چرا که بهره مندی از خدمات با کیفیت مخابراتی حق مردم این دیار خونگرم است‌. 

انتهای پیام/راور




مخابرات راور همچنان بدون مدیریت

منبع:آرمـان
? مخابرات راور همچنان بدون مدیریت