فروش محصولات کشاورزی جنوب کرمان، روند خوبی دارد

شکراللهی گفت: امسال موضوع فروش محصولات کشاورزی به‌خوبی در حال انجام است و به‌زودی شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه کشاورزی خواهیم بود. منصور شکراللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی گفت: روز چهارشنبه به منظور حذف مصوبه بیان شده با وزیر جهاد کشاورزی تماس تلفنی داشتم که او هدف […]

شکراللهی گفت: امسال موضوع فروش محصولات کشاورزی به‌خوبی در حال انجام است و به‌زودی شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه کشاورزی خواهیم بود.

منصور شکراللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی گفت: روز چهارشنبه به منظور حذف مصوبه بیان شده با وزیر جهاد کشاورزی تماس تلفنی داشتم که او هدف از این مصوبه را تنظیم بازار دانست و اعلام کرد که آن را بدون اثر می‌کنم که جای قدردانی از او را دارد.

او می گوید: به‌دلیل دسترسی نداشتن مناسب به بازار مصرف، اکثر دسترنج کشاورزان بر روی زمین کشاورزی دپو می‌شد و از بین می‌رفت که با پیگیری‌های انجام شده مشکل کشاورزان این منطقه برطرف شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده است که وزیر جهاد کشاورزی، نسبت به تسریع در پرداخت و جبران خسارات ناشی از سیل و همچنین سرمازدگی و از بین رفتن محصولات کشاورزی مربوط به سال ۱۴۰۰ اقدام لازم را انجام دهد.

به گفته او لایه روبی قنوات، رودخانه‌ها، کانال‌های آبرسانی و همچنین ایجاد و هدایت روان‌آب‌ها و آب‌های سطحی با ایجاد سیل‌بند و کانال‌های آبی، تسریع در بخشش جرائم بانکی و دیرکرد اقساط و تسهیل در کمک‌های بلاعوض به کشاورزان و بسترسازی بازار فروش محصولات کشاورزی از طریق کوتاه‌کردن مسیر تولید به مصرف و حذف دلال‌ها و واسطه ها، ایجاد قیمت عادلانه با هدف دسترسی به کشاورزی پویا و تسریع در صدور اسناد و اراضی کشاورزی در پنج حوزه انتخابیه از جمله مسائلی بود که قرار شد در دستور کار این وزارتخانه قرار گیرد.

شکراللهی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در زمینه پیشنهاد استیضاح وزیر جهاد کشاورزی  از سوی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در پاسخ به ایشان گفتم که نیاز به استیضاح نیست و بخشنامه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی لغو و بدون اثر شده و همچنین مشکل کشاورزان رفع شده است.

به گفته او امسال موضوع فروش محصولات کشاورزی به‌خوبی در حال انجام است و به‌زودی شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیری در عرصه کشاورزی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس 

فت فتو کرمان کرمان




فروش محصولات کشاورزی جنوب کرمان، روند خوبی دارد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فروش محصولات کشاورزی جنوب کرمان، روند خوبی دارد