عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش‌آموزان محروم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از خدمات و حمایت‌های ثاراللهیان از دانش‌آموزان محروم و بازمانده از تحصیل را تشریح کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از خدمات و حمایت‌های ثاراللهیان از دانش‌آموزان محروم و بازمانده از تحصیل را تشریح کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱ هزار بسته بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و آسیب‌دیده سراسر استان کرمان ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر شامل اقلامی مانند کیف، جامدادی، مداد، دفتر و مدادرنگی است که از طریق نواحی مقاومت بسیج بسیج دانش‌آموزشی و مدیران و معلمان پرورشی مدارس در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: هر یک از بسته‌های لوازم‌التحریر بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد و یک‌هزار و ۵۰۰ بسته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و ۹ هزار و ۵۰۰ بسته نیز توسط سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری خیران و سایر مجموعه‌ها تامین شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای طرح «نذر تدریس» در تابستان جاری سخن به‌میان آورد و اضافه کرد: این طرح با کمک بسیج دانشجویی، فرهنگیان، اساتید و دانش‌آموزی برگزار شد و بچه‌هایی که مشکل تحصیلی داشتند و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این طرح پوشش داده شدند.

نظری ابراز داشت: معلمان و اعضای بسیج دانشجویی به‌صورت خودجوش و بدون هیچ هزینه‌ای در طرح نذر تدریس شرکت کردند و دانش‌آموزانی که از حضور معلمان استفاده کردند بیشتر بچه‌های حاشیه شهر و روستاهای دورافتاده بودند که از درس عقب‌افتاده بودند و الحمدالله این عقب‌ماندگی جبران شد و به سطح سایر دانش‌آموزان رسیدند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته دفاع‌مقدس نیز سپاه ثارالله استان کرمان برای خانواده‌های بی‌بضاعت دانش‌آموزان همچنین بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مومنانه با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان داریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش‌آموزان محروم

منبع: فــارس
? عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش‌آموزان محروم