عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است

نذیر کرمان/کرمان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه می‌شود ظهور را رقم زد و آماده کردن ملت‌ها، کشورها و دولت‌ها از الزامات آن است، گفت: عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل پیش از ظهر امروز ۳۰ آبان ماه در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت‌های […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه می‌شود ظهور را رقم زد و آماده کردن ملت‌ها، کشورها و دولت‌ها از الزامات آن است، گفت: عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل پیش از ظهر امروز ۳۰ آبان ماه در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در کرمان همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: معرفت نفس یکی از رموز موفقیت و تاثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی است و عبد خالص خدا بود و پرچم عدالت‌خواهی را به اهتزاز در آورد.

وی ادامه داد: آیا شهید سلیمانی یک استثنا در تاریخ است؟ نقش حوزه‌های علمیه در پروش شهید سلیمانی‌ها بی‌بدیل است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه با بیان این مطلب که در متون دینی زمان‌ها و مکان‌ها نقش ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: با توجه به متقارن بودن زمان قمری شهادت حاج قاسم سلیمانی لذا استان کرمان برای برگزاری اجلاسیه انتخاب شد. 

وی با تاکید برآنکه تاریخ تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: می‌شود ظهور را رقم زد و امام (عج) را آورد. آماده کردن ملت‌ها، کشورها و دولت‌ها از الزامات آن است که حوزه‌های علمیه نقش اول را در این زمینه دارند.

وی در ادامه بیان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در جهت بسط و تحقق برای رسیدن هدف بزرگ در افق ۱۴۱۴ تلاش کنند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: امروز آدم‌های فرهیخته‌ای به دنبال این اهداف از پیش تعیین شده، هستند و بی بدیل‌ترین مرکز در عرصه تعلیم و تربیت دینی، حوزه علمیه خواهران و جامعةالزهرا است و باید بیش از پیش نقش آفرین باشد.

انتهای پیام




عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است

منبع: ایـسنا
? عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است