شهید حسین فهمیده، پهلوانی کوچک قامت

امام خمینی (ره) درباره شهید حسین فهمیده فرمودند؛ که رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک بر کمر خود بست و خود را زیر تانک دشمن انداخت تا شربت شهادت نوشید. به گزارش فت فتو از جیرفت، در این روزها چقدر جای خالی مردانی از جنس شرف و مردانگی که برای دفاع از […]

امام خمینی (ره) درباره شهید حسین فهمیده فرمودند؛ که رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک بر کمر خود بست و خود را زیر تانک دشمن انداخت تا شربت شهادت نوشید.

به گزارش فت فتو از جیرفت، در این روزها چقدر جای خالی مردانی از جنس شرف و مردانگی که برای دفاع از وطن و ناموس و ذره ذره‌ی خاک میهن‌شان خون دادند و جان‌شان را فدا کردند حس می‌شود.

 
بعضاً پهلوانان کوچک قامتی که تصمیم‌های بزرگی گرفتند، نمونه ای از این پهلوانان، شهید محمدحسین فهمیده است، پسر سیزده ساله ای که امام خمینی (ره) او را اینگونه معرفی می‌کنند: رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک بر کمر خود بست و خود را زیر تانک دشمن انداخت و خودش شربت شهادت نوشید.
 
اینجا میخواهم ذره‌ای حرف‌های دلم را به زبان قلم بیاورم.
 
کاش بودید و بصیرت را به مردم یاد می‌دادید و پاسداری از خون شهدا و کسی که امروز این انقلاب را مدیونش هستیم؛کاش شما بودید و در این وانفسا یادآوری می‌کردید جبهه‌ی خودی کدام است و جبهه‌ی دشمن کدام؟
 
کاش بودید و می‌دیدید در سرزمینی که برای عزّت و ناموس میهن جان دادید پس از سالیان سال دشمن به خودش اجازه داد به چادر دختر ایرانی تعرّض کند.
 
ناگفته نماند پهلوانانی چون شما هنور در این مملکت وجود دارند، کسانی که باز در این چند وقت، جان عزیزشان را کف دست گرفتند و فدای امنیت ملت ایران کردند و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.
 
نیستید ببینید هر روز که باز جوانان غیور ایرانی در خون می‌غلتند سیّدعلی ما چقدر مظلوم‌تر واقع می‌شود.
 
ما را حلال کنید اگر با کارهایمان حرف‌های شما را از گوش رد می‌کنیم، امّا همچنان به این اعتقاد داریم که شما از هر زمان زنده‌تر هستید و ما را یاری می‌کنید.

راستی! از مظلومیت نائب بر حق مولایمان گفتم، امّا برایتان بگویم تا خون در رگ‌های ما جاری است نمی‌گذاریم حضرت آقا تنها بمانند، به قول معروف: گر ز سرهای‌مان کوه بسازند هرگز اجازه نخواهیم داد که در تاریخ بنویسند سیّدعلی تنها ماند.
 

مَخلَص سخن! از آن بالا، هوای ما و این مردم را داشته باشید که قطعاً پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش آقا صاحب الزمان (ارواحنا فداه) خواهد رسید.
وَ اِنَّ حِزبُ اَللّه هُمُ الغالبون!

انتهای پیام/فاریابی




شهید حسین فهمیده، پهلوانی کوچک قامت

منبع:آرمـان
? شهید حسین فهمیده، پهلوانی کوچک قامت