شناسایی زیرساخت های توسعه در استان کرمان

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: وضعیت زیرساخت های استان برای کمک به توسعه شناسایی می شود. سید مهدی طبیب‌زاده گفت: آنچه را در توان داریم به کار می‌گیریم تا نظر بخش خصوصی در مسایل مختلف را شجاعانه، صریح و شفاف اعلام کنیم تا در شرایط فعلی امکان ادامه حیات داشته باشیم. او از اعلام […]

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: وضعیت زیرساخت های استان برای کمک به توسعه شناسایی می شود.

سید مهدی طبیب‌زاده گفت: آنچه را در توان داریم به کار می‌گیریم تا نظر بخش خصوصی در مسایل مختلف را شجاعانه، صریح و شفاف اعلام کنیم تا در شرایط فعلی امکان ادامه حیات داشته باشیم.

او از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی، تشکل‌ها و اندیشکده‌های بخش خصوصی استان برای خدمت به توسعه کرمان خبر داد .

او می گوید: مدل توسعه اقتصادی استان را طراحی کنیم تا بدانیم برای ۱۰ و ۲۰ سال آینده چه کار‌هایی برای استان باید انجام شود.

به گفته طبیب زاده ، تکیه استان بر منابع معدنی است و زمانی که معادن تمام شود و چنانچه زنجیره و ارزش افزوده ایجاد نشده باشد، معلوم نیست چه آینده‌ای خواهیم داشت .

 او میگوید: بخش توسعه در استان کرمان از زیرساخت‌ها جلو افتاده است و در حالی واحد‌های صنعتی بزرگ آماده بهره‌برداری می‌شوند که زیرساخت‌ها آماده نیست واین ضعف بزرگی برای ممانعت از توسعه است.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: کارگروهی بر اساس اولویت‌های اقتصادی را در سراسر استان ایجاد کرده‌ایم تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختها را شناسایی کنیم . 

طبیب‌زاده از پایش فضای بهبود کسب و کار توسط اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: در مجموع فضای کسب و کار کرمان خوب نیست و این را هم می‌توانید درجامعه دیده  و هم از فعالان اقتصادی بشنوید.

او می گوید: شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان کرمان در نیمه دوم سال گذشته تمام امتیازات را کسب کرده و جزو استان‌های برتر در برگزاری این شورا هستیم.

فت فتو کرمان کرمان




شناسایی زیرساخت های توسعه در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? شناسایی زیرساخت های توسعه در استان کرمان