سنگ‌تمام جیرفتی‌ها برای ورزشکار طلایی ایران

مردم جیرفت استقبال باشکوهی از سعید افروز پسر طلایی ایران کردند. به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، در استقبال از پسر طلایی ایران، جیرفت مملو از غرور افتخار بود، فرزند ایران بر دستان جیرفت غرورمندانه استقبال شد. دوشنبه شب، آسمان جیرفت به یمن قدم‌های این قهرمان جهانی نور افشانی شد و خطه کهن جیرفت […]


مردم جیرفت استقبال باشکوهی از سعید افروز پسر طلایی ایران کردند.

به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، در استقبال از پسر طلایی ایران، جیرفت مملو از غرور افتخار بود، فرزند ایران بر دستان جیرفت غرورمندانه استقبال شد.

دوشنبه شب، آسمان جیرفت به یمن قدم‌های این قهرمان جهانی نور افشانی شد و خطه کهن جیرفت با اصالت مملو از غرور شد و‌ مردم جیرفت برای فرزند خود سنگ تمام گذاشتند.

سعید از دیار کهن اسفندقه روستای آبشور قلب میلیون‌ها نفر ایرانی را از «قلب توکیو» با پرتاب نیزه طلایی و فریاد یا ابوالفضل (ع) شاد کرد.

سعید کاری کرد کارستان و مردم کرمان و جیرفت هم کاری کردند کارستان …

از یک ماه آینده تمرینات خودم را شروع می‌کنم 

سعید افروز در حاشیه مراسم استقبال در جیرفت گفت: با توجه به شرایطی که داشتم یک ماه استراحت می‌کنم و برای مسابقات پارا آسیایی جهانی‌ بتوانم شرکت کنم و شرایط و رکورد ماندگاری را رقم بزنم.

قهرمان طلایی جهان افزود: امروز خودم خوشحالم از دل محرومیت و مشکلات توانستم مدال را کسب کنم و دل مردم کشورم را در این شرایط کرونایی شاد کنم.

وی بیان کرد: استعدادهای زیادی در جیرفت داریم که می‌توانیم این استعدادها را دریابیم. جیرفت مملو از استعداد است اما نبود امکانات و توان مالی به ویژه در روستاها سبب شده تا جوانان ما نتوانند آنطور که باید و شاید خود را به میدان‌های استانی،کشوری و بین‌المللی بکشانند. 

سعید افروز از ابراز محبت همه مردم ایران و زادگاهش جیرفت تشکر کرد و گفت: این همه ابراز محبت بنده را شرمنده کرد و امیدوارم دوباره بتوانم با اقتدار در مسابقات لبخند را بر لب مردم بنشانم.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق





سنگ‌تمام جیرفتی‌ها برای ورزشکار طلایی ایران

منبع:فــارس
? سنگ‌تمام جیرفتی‌ها برای ورزشکار طلایی ایران