سرمربی نساجی مازندران: سیرجانی‌ها بازی فوق العاده‌ای ارائه کردند

کرمان – فت فتو – سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه گل گهر سیرجان جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور است، گفت: شاگردان امیر قلعه نوعی بیهوده صدر نشین لیگ برتر نیستند، سیرجانی‌ها امشب هم در زمین، بازی فوق‌العاده‌ای ارئه کردند. به گزارش فت فتو، حمید مطهری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری […]

کرمان – فت فتو – سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه گل گهر سیرجان جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور است، گفت: شاگردان امیر قلعه نوعی بیهوده صدر نشین لیگ برتر نیستند، سیرجانی‌ها امشب هم در زمین، بازی فوق‌العاده‌ای ارئه کردند.

به گزارش فت فتو، حمید مطهری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: بازیکنان ما خیلی خوب همکاری، جای گیری و جابجایی خوبی در عرض زمین داشتند و جا دارد که این پیروزی را به مردم مازندران و مجموعه تیم خوبم تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه شاگردان قلعه نوعی بهترین تیم لیگ برتر هستند اظهار داشت: باید به این تیم، با آن فوتبال خوب و زیبایش خسته نباشید، گفت.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص قضاوت بازی گفت: سعی کردم حقیقت ها را بگویم، داوری این بازی فوق العاده کار کرد و خیلی صحنه ها را خوب سوت زد.

وی با بیان اینکه خیلی از بازی ها از داوری ضربه خوردیم تاکید کرد: سه بازی پشت هم از داوری آسیب دیدیم اما در این بازی طبیعی است که گاهی اوقات اشتباهاتی در میانه زمین اتفاق بیفتد.

مطهری ادامه داد: اشتباه تاثیرگذار داوری در مصاف تیم نساجی مازندران با گل گهر سیرجان که روی روند بازی هم تاثیر بگذارد، نداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اوقات تلف شده نباید زمان اضافه نیمه دوم این بازی بیش از ۶ دقیقه لحاظ شود؟ گفت: ۶ دقیقه از نظر من خوب بود اما داوران و کارشناسان می توانند در این زمینه نظر دهند.

سرمربی نساجی مازندران افزود: توقع دارم که کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشور، بازی های نساجی مازندران را هم ببیند، تیم ما امروز فوق العاده کار کرد و در واقع توانست کار تیمی را معنا کند و یکسری از بچه های ما حقشان است که دیده شوند و به تیم ملی دعوت شوند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران شکست خورد و موقتا به جایگاه دومی جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کرد.




سرمربی نساجی مازندران: سیرجانی‌ها بازی فوق العاده‌ای ارائه کردند

منبع: ایرنـا
? سرمربی نساجی مازندران: سیرجانی‌ها بازی فوق العاده‌ای ارائه کردند