روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز میهمان مزار حاج قاسم می‌شوند

سردار معروفی گفت: مجوز راهیان نور مکتب شهید سلیمانی گرفته شده است و روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز، مزار او را زیارت می‌کنند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز به همراه شورای معاونان آموزش و پرورش استان به مناسبت روز پاسدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله دیدار کرد. […]

سردار معروفی گفت: مجوز راهیان نور مکتب شهید سلیمانی گرفته شده است و روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز، مزار او را زیارت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز به همراه شورای معاونان آموزش و پرورش استان به مناسبت روز پاسدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله دیدار کرد.

در این دیدار حسین معروفی گفت: سپاه یک نیروی صرفا نظامی نیست و  براساس قانون اساسی، نگهبانی و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه سپاه پاسداران انقلابی است.

به گفته او سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف مشخص شده‌ای دارد؛ اما براساس اقتضائات عمل می‌کند و در هنگام سیل، زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می گوید: مردم پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند. 

او از توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان در بین مردم کمتر برخوردار در ماه رمضان خبر داد.

سردار معروفی از مکتب شهید سلیمانی به عنوان مدرسه درس آموز نام برد و  گفت: باید از مکتب درس آموز شهید سلیمانی محافظت کنیم تا به انحراف کشیده نشود.

او بر ترویج مکتب و اندیشه شهید سلیمانی و نظام اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، وحدت، خانواده، رقابت و غیره این شهید در مدارس تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش فقط آموزشی نیست؛ بلکه  پایه و اساس نظام تربیتی کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می گوید: مجوز راهیان نور مکتب شهید سلیمانی بعد از شهادت حاج قاسم گرفته شده و روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز، مزار مطهر این شهید را زیارت می‌کنند.

معروفی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و دانش آموزان با زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی حس می‌گیرند و بعد از شنیدن روایت گری به بازدید از موزه دفاع مقدس می‌آیند که تاثیر گذاری تربیتی ارزنده‌ای دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی دست یافتنی است و او را از جنسیت خارج کنیم، تاکید کرد: مدارس در مسیر پرورش شهید سلیمانی‌ها تلاش کنند.

آغاز ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی همزمان با سالروز تولد حاج قاسم

رضا رضایی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: امروز تعامل و همکاری آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام انقلاب اسلامی ضروری است و  بر همین اساس حضور سپاه پاسداران در کنار آموزش و پرورش یک اصل ارزشمند است.

او می گوید: از نگاه آموزش و پرورش، حضور بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در بدنه آموزش و پرورش یک فرصت است که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم به اهداف خودمان نزدیک شویم و معتقدیم این حضور مؤثر و تحکیم بخش پایه‌های نظام و افزایش دهنده سرمایه‌های اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  از تهیه بسته‌های تربیت بدنی و آموزشی ویژه دانش آموزان استان به همت بسیج سازندگی سپاه خبر داد و گفت:  این بسته‌های آموزشی به زودی بین دانش آموزان استان کرمان توزیع می‌شود.

او از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه عملیات ساخت سالن ورزشی در مدارس دخترانه، زمین چمن در مدارس دخترانه و سالن ورزشی والیبال در مدارس استان کرمان آغاز خواهد شد.

به گفته رضایی عملیات ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی روز اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تولد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز میهمان مزار حاج قاسم می‌شوند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? روزانه بیش از ۳ هزار دانشجو و دانش آموز میهمان مزار حاج قاسم می‌شوند