استفاده از تولیدات استانی، ملاک ارزیابی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: استفاده از تولیدات استانی، ملاک ارزیابی ادارات دولتی، صنایع و شرکت‌های کرمانی خواهد بود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به توانمندی شرکت‌های فناور […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: استفاده از تولیدات استانی، ملاک ارزیابی ادارات دولتی، صنایع و شرکت‌های کرمانی خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به توانمندی شرکت‌های فناور پایه کوچک و متوسط حوزه آی‌تی استان گفت: این شرکت‌ها بعضا از کشورهای اروپایی ثبت سفارش دارند، اما ادارات و صنایع و شرکت‌های کرمانی، سفارشات خود را از خارج استان انجام می‌دهند.

وی با گلایه از این مسئله و عدم پشتیبانی از تولیدات و محصولات داخل استان گفت: یک سال است که مصوبه شورای تأمین استان را مبنی‌بر اولویت تهیه و تأمین نیاز ادارات و صنایع و شرکت‌ها از تولیدات داخلی گرفته‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: امسال در خرید تولیدات داخلی و اجرای این مصوبه جدی پیگیری می‌کنیم و باید شاهد پشتیبانی و عملکرد قوی ادارات دولتی و صنایع از آن باشیم.

حسن‌زاده‌ اضافه کرد: استفاده ادارات و صنایع و شرکت‌های کرمانی از کالاها و محصولات تولیدی داخل استان، بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های فناور و آی‌تی استان و عقد قرارداد بیمه با دفاتر استانی، سه ملاک برای ارزیابی و نحوه عملکرد آنها خواهد بود.
 
وی گفت: مجموعه‌ها و افرادی که در این زمینه همکاری نداشته باشند به منزله ترک فعل محسوب می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: کرمان را کرمانی‌ها باید بسازند، دستور استاندار بر سخت‌گیری و جواب‌گوی مردم هستیم.

وی با اشاره به همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» که ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در این همایش حضور دارند و لذا همه دستگاه‌ها باید در پنل‌های تخصصی شرکت کنند‌.

حسن‌زاده در پایان از سفر قریب‌الوقوع وزیر صمت به استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: حوزه صنعت، فرش و خودرو در برنامه‌های سفر وزیر به کرمان دیده شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


استفاده از تولیدات استانی، ملاک ارزیابی است

منبع:آرمـان
? استفاده از تولیدات استانی، ملاک ارزیابی است