تکریم ۵۹ دختر شهید و جانباز شاغل در ادارات رفسنجان

به‌مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور خادمیاران رضوی از دختران شهدا و جانبازان شاغل در فرمانداری و بخشداری، اداره دارایی و امور اقتصادی و مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان تقدیر به‌عمل آمد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی؛ رضا […]



به‌مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور خادمیاران رضوی از دختران شهدا و جانبازان شاغل در فرمانداری و بخشداری، اداره دارایی و امور اقتصادی و مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: این آئین در دومین روز از دهه کرامت در سالن اجتماعات فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش و اداره دارایی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، شفیعی مدیریت آموزش و پرورش و ابولی سرداری رئیس اداره دارایی و امور اقتصادی و جمعی از مسئولان برگزار شد و خادمیاران رضوی با پرچم مقدس حرم رضوی عطر بارگاه آستان قدس رضوی در این محفل به ارمغان آوردند.

اسماعیلی افزود: این مراسم به‌همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی صورت گرفته و از ۵۹ نفر دختران شهید و جانباز شاغل در ادارات فوق تجلیل به‌عمل آوردند.

وی ابراز کرد: دختران شهدا در جامعه اسلامی جهت ادامه اهداف مقدس پدران شهیدشان زینب‌وار وارد صحنه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی شدند و نگذاشتند غم دوری پدر، دل کوردلان غرب‌ را شاد کنند.

اسماعیلی ابراز کرد: دختران شهدا، اسوه عشق و ایثار هستند و جایگاه و ارزش والایی در جامعه دارند.

انتهای خبر/م
 


تکریم ۵۹ دختر شهید و جانباز شاغل در ادارات رفسنجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تکریم ۵۹ دختر شهید و جانباز شاغل در ادارات رفسنجان