ضرورت اصلاح فرآیند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع

در ديدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، بر اهمیت اصلاح فرآیند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع، تأکید شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌ها مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در این نشست، با اشاره به ایمنی مراکز […]



در ديدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، بر اهمیت اصلاح فرآیند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع، تأکید شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌ها مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در این نشست، با اشاره به ایمنی مراکز صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: پیشرفت و ارتقای سطح ایمنی، نیاز جامعه امروز به‌خصوص مراکز صنعتی است و استفاده از ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی در بهبود سطح ایمنی، راه‌گشا خواهد بود.

ابراهیم بابایی، افزود: در راستای تحقق این مهم و پویایی مراکز صنعتی که منفعت آن برای مردم و جامعه است، همۀ توان خود را به‌کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، آمادگی لازم در زمینۀ برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرک‌های صنعتی در استان کرمان را برای حفظ جان کارکنان این مجموعه‌ها و پیشگیری از حوادث، دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز در ادامه عنوان کرد: اصلاح فرآیندها در حوزه پیشگیری از حوادث در شهرک‌های صنعتی باتوجه‌به ماهیت این مراکز، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای ارتقای ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان، به استفاده از تجارب مدیران سازمان آتش‌نشانی نیازمندیم.

حسین میجانی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به‌عنوان الگو در زمینه‌ ارتقای ایمنی مورد نظر ماست و آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های لازم را با سازمان آتش‌نشانی داریم.

انتهای خبر/ طهماسبی


ضرورت اصلاح فرآیند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ضرورت اصلاح فرآیند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع