راه اندازی مدرسه نمونه دولتی در کوهبنان

احمد معصومی گفت: مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول دخترانه در ابتدای سال تحصیلی جدید در شهرستان کوهبنان راه اندازی خواهد شد. دومین جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان طی امسال در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان برگزار شد. احمد معصومی گفت: تکمیل فضا‌های طرح شهید سلیمانی از جمله: چمن مصنوعی مدرسه مدرس […]

احمد معصومی گفت: مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول دخترانه در ابتدای سال تحصیلی جدید در شهرستان کوهبنان راه اندازی خواهد شد.

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان طی امسال در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان برگزار شد.

احمد معصومی گفت: تکمیل فضا‌های طرح شهید سلیمانی از جمله: چمن مصنوعی مدرسه مدرس و طرح زمین ساحلی مجتمع امام رضا (ع) در اولویت هستند.

او می‌گوید: با پیگیری‌های معاون آموزشی اداره مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول دخترانه در ابتدای سال تحصیلی جدید در شهرستان کوهبنان راه اندازی خواهد شد.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش کوهبنان در کنار ۶ رشته تحصلی فعلی به دنبال راه اندازی رشته متالوژی در هنرستان پسرانه کوهبنان هستیم.

مجید توکلی، رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان نیز در این جلسه گفت: جا دارد با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، جلسات شورا به صورت ماهانه برگزار شود و در حوزه مشارکت‌ها هم از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، خیران و نهاد‌های دولتی بهره ببریم.

او می‌گوید: ارتقای سطح طبقه اجتماعی در کوهبنان ضروری است که این مهم‌ با تلاش آموزش و پرورش عملی خواهد بود.

به گفته فرماندار کوهبنان باید تلاش کنیم آموزش مهارت‌ها در مدارس به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد که این مهم در اشتغال آفرینی موثر است.

به گفته او برای حفظ سلامت دانش آموزان و بهداشت دهان و دندان، خانواده‌ها از آب تصفیه شده که بستر آن در شهرستان مهیا شده است، استفاده کنند.

بهره برداری از استخر شنا، راه اندازی تالار فرهنگیان، فعال کردن اردوگاه، راه اندازی اقامتگاه دائمی ویژه آموزش و پرورش از خواسته‌های فرماندار کوهبنان در این جلسه بود.

محمد بهسرشت، رئیس دفتر نماینده مجلس گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده ویژه والدین خصوصا مادران با حضور مشاوران و اساتید مجرب ضروری است.

سرهنگ حسن شبان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: طرح تربیتی دانش آموزی به منظور ارتباط دانش آموز از خانه تا مدرسه و مسجد در ۸ مدرسه شهرستان در حال برگزاری است که این طرح در تمام مقاطع تحصیلی مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد قابل اجرا است.

او می‌گوید: جا دارد بازسازی و تجهیز مدارس با استفاده از وجود خیران و گروه‌های جهادی در فصل تابستان انجام شود.

سرهنگ شبان گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان در تابستان، امری ضروری است که بسیج علمی، پژوهشی سپاه و بسیج دانش آموزی آمادگی برای این مهم را  دارند.

به گفته او استفاده از وجود مشاوران مجرب برای انتخاب رشته آموزشی، سازمان دهی کادر آموزشی و دبیران متعهد و متخصص در مدارس به منظور برقراری عدالت اجتماعی و ارتقا و بهبود زیر ساخت‌های علمی و آموزشی شهرستان باید مد نظر باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان می‌گوید: زمانی تامین کننده کادر آموزشی و دبیران مجرب سایر نقاط استان کرمان بودیم که این جایگاه باید همچنان حفظ شود.

او گفت: تجهیز پژوهش سرا، راه اندازی مرکز رشد، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس، آموزش مهارت‌های زندگی و واگذاری مسئولیت به دانش آموزان باید در دستور کار دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار گیرد.

سرهنگ شبان می‌گوید: جا دارد طرح هر مدرسه یک مهارت در خارج از وقت اداری در یکی از مدارس شهرستان اجرایی شود.

او گفت: خوب است از ظرفیت دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و نهج البلاغه بهره ببریم و بهبود جایگاه درس آمادگی دفاعی را همواره مد نظر قرار بدهیم.

فت فتو کرمان کرمان




راه اندازی مدرسه نمونه دولتی در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? راه اندازی مدرسه نمونه دولتی در کوهبنان