رئیس دادگستری بم: حضور در انتخابات فریضه الهی است

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری بم گفت: بایستی مردم هرچه سریعتر پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند و به تکلیف و فریضه الهی عمل کنند. سلمان اعظمی امروز ۱۱ اسفندماه در حاشیه حضور در صندوق رای در مسجد جامع بم در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: شاهد حضور پرشور مردم هستیم. […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری بم گفت: بایستی مردم هرچه سریعتر پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند و به تکلیف و فریضه الهی عمل کنند.

سلمان اعظمی امروز ۱۱ اسفندماه در حاشیه حضور در صندوق رای در مسجد جامع بم در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار صندوق رای افزود: همانطور که معظم له فرمودند باید در کار خیر سرعت بخشید و بایستی مردم هرچه سریعتر پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند و به تکلیف و فریضه الهی عمل کنند .

اعظمی با اشاره به اینکه امیدواریم مردم با انتخاب درست برای ترقی چهار ساله گام‌های مهم و موثری بردارند، تصریح کرد: در این مدت دستگاه قضایی چندین جلسه برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

رئیس دادگستری بم ادامه داد: دستگاه قضا تمام سعی خود را دارد که انتخابات دور از هرگونه تخلف و بدون هیچگونه خللی برگزار شود و در همین راستا نمایندگان دستگاه قضایی در کنار مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور حضور دارند.

انتهای پیام




رئیس دادگستری بم: حضور در انتخابات فریضه الهی است

منبع: ایـسنا
? رئیس دادگستری بم: حضور در انتخابات فریضه الهی است