حاشیه نشینی در کرمان کنترل شود/ برخورد با ترک فعل مدیران

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به اینکه بیشترین موارد حاشیه نشینی در اراضی دولتی دیده می شود گفت: ترک فعل زمانی روی می دهد که نظارت کافی انجام نمی شود. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات حاشیه نشینی در کرمان گفت: یکی از مشکلات […]

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به اینکه بیشترین موارد حاشیه نشینی در اراضی دولتی دیده می شود گفت: ترک فعل زمانی روی می دهد که نظارت کافی انجام نمی شود.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات حاشیه نشینی در کرمان گفت: یکی از مشکلات موجود در استان کرمان حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ استان است که موجب بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی مختلف می‌شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه حاشیه نشینی بیشتر در زمین‌های دولتی شکل می‌گیرد که ناشی از عدم وجود نظارت است و این نخستین ترک فعلی است که در این زمینه روی می‌دهد.

وی عنوان کرد: مناطق حاشیه نشین شهرها کانون مشکلات مختلف است که در واقع نتیجه سو مدیریت و ترک فعل است که در این خصوص برخورد لازم انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: در این خصوص باید پیشگیری انجام شود زیرا در صورت بروز این پدیده رفع مشکلات بسیار سخت می‌شود و علیرغم پیگیری‌های مختلف کار اساسی در دولت‌های مختلف انجام نشده است.

وی بر لزوم ساماندهی مراکز حاشیه‌ای شهر کرمان تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات در این زمینه باید همه دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند تا بتوان از معضلات حاشیه نشینی کاست و جلوی گسترش این مراکز را نیز گرفت در این خصوص پیشنهاد ایجاد یک قرارگاه برای ساماندهی حاشیه شهرها را می‌دهیم تا بتوان یک کار منسجم در این زمینه را شاهد بود.

کد خبر ۵۶۲۱۲۴۹




حاشیه نشینی در کرمان کنترل شود/ برخورد با ترک فعل مدیران

منبع: مــهر
? حاشیه نشینی در کرمان کنترل شود/ برخورد با ترک فعل مدیران