برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت در کرمان

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت گفت: دفاع مقدس وجه مشترک گروه‌ها و اقشار مختلف است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ محمدمهدی فداکار در دیدار با دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت با ابراز خوشحالی از برگزاری کنگره کشوری شهدای […]

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت گفت: دفاع مقدس وجه مشترک گروه‌ها و اقشار مختلف است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ محمدمهدی فداکار در دیدار با دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت با ابراز خوشحالی از برگزاری کنگره کشوری شهدای اسارت اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای آزاده و انتقال پیام شهدای اسارت به افراد حاضر و نسل آینده است.

وی شهدای دفاع مقدس را وجه مشترک کشور برای گردهم آوردن گروه‌های مختلف از مسلمان و مسیحی دانست و گفت: در دفاع مقدس همه اقشار جامعه حضور داشتند و برای دفاع از وطن شهید دادند و یا به اسارت درآمدند.

استاندار کرمان از غربت شهدای اسارت سخن گفت و خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره کار بزرگی خواهد بود که مقداری از این غربت بکاهد.

دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت، نیز در این دیدار گفت: ۳۲ شهید اسیر در استان کرمان شناسایی شده‌اند و کنگره ملی قرار است تیرماه ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

گفتنی است؛ کرمان، بیست و ششمین استانی است که از برگزاری کنگره شهدای غریب اسارت استقبال و حمایت کرده است.




برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت در کرمان

منبع:آرمـان
? برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت در کرمان