برگزاری هفته مقاومت در جیرفت با پویش دختران حاج قاسم و برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت از اجرای پویش مردمی دختران حاج قاسم و برگزاری یادواره شهدا در محلات خبر داد که طی هفته مقاومت در دستور کار قرار دارند. سرهنگ محسن نسب امیری ۱۱ دی ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: در هفته مقاومت یادواره شهدای شهرستان جیرفت همزمان با […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت از اجرای پویش مردمی دختران حاج قاسم و برگزاری یادواره شهدا در محلات خبر داد که طی هفته مقاومت در دستور کار قرار دارند.

سرهنگ محسن نسب امیری ۱۱ دی ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: در هفته مقاومت یادواره شهدای شهرستان جیرفت همزمان با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد که پویش مردمی دختران حاج قاسم نیز به میزبانی جیرفت با هدف تجدید میثاق با اهداف شهدای مقاومت، با شکوه هر چه تمامتر در دستور کار است.

وی از اجرای طرح و ایده‌هایی با محوریت جهاد تبیین از نگاه مکتب شهید سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته مقاومت، اجرای پویش مردمی دختران حاج قاسم است که به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

نسب امیری برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع وصیتنامه شهید سلیمانی را از جمله برنامه‌های هفته مقاومت اعلام کرد و افزود: مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» نیز همزمان با هفته مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جیرفت برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این یادواره‌ها در سطح محلات برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته مقاومت فضاسازی تبلیغی، اطلاع رسانی و اقدامات رسانه‌ای انجام شده، گفت: تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، فضاسازی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ نسب امیری اجرای سرودهایی با موضوع مکتب سلیمانی و تمدن نوین جهانی به صورت پاتوق در سطح شهر و همچنین در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت دانست که با محوریت جوانان اجرا خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جیرفت یکی دیگر از برنامه‌های هفته مقاومت را برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهید سلیمانی و ایستگاه‌های فرهنگی با محوریت تبیین مکتب حاج قاسم اعلام کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی موکب‌های خدمت رسانی در هفته مقاومت اشاره کرد که توسط اقشار مختلف مردم مدیریت خواهند شد و گفت: در این هفته، نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت تبیین ابعاد عملیات کربلای ۵ برپا خواهد شد و تعداد ۱۰۰ زائر به گلزار بین‌المللی شهدای شهر کرمان اعزام خواهند شد.

نسب امیری برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی با موضوع مکتب شهید سلیمانی، امید آفرینی و محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت عنوان کرد.

وی استکبارستیزی را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی دانست که هر جا فریاد مظلومی بلند می‌شد، حاج قاسم به کمک او می‌رفت و افزود: حاج قاسم اجازه نداد مسئله فلسطین فراموش شود و مجاهدت‌های شهید سلیمانی نقش بسزایی در توانمندسازی جبهه مقاومت داشت.

انتهای پیام




برگزاری هفته مقاومت در جیرفت با پویش دختران حاج قاسم و برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا

منبع: ایـسنا
? برگزاری هفته مقاومت در جیرفت با پویش دختران حاج قاسم و برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا