برگزاری اولین جشنواره سرود دختران در راور

مالک اژدری گفت: اولین جشنواره سرود دختران در راور برگزار خواهد شد. به گزارش “فت فتو“؛ مالک اژدری فرماندار راور در جلسه برنامه ریزی جشنواره سرود استانی که با حضور اعضا ستاد برگزاری جشنواره برگزار گردید گفت: اولین جشنواره سرود استانی دختران و دومین جشنواره سرود استانی پسران در راور برگزار خواهد شد. وی افزود: جشنواره […]

مالک اژدری گفت: اولین جشنواره سرود دختران در راور برگزار خواهد شد.

به گزارش “فت فتو“؛ مالک اژدری فرماندار راور در جلسه برنامه ریزی جشنواره سرود استانی که با حضور اعضا ستاد برگزاری جشنواره برگزار گردید گفت: اولین جشنواره سرود استانی دختران و دومین جشنواره سرود استانی پسران در راور برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره سرود و موسیقی با حضور گروههای استانی در راور برگزار می شود و گروه های سرود شهرستان نیز در حال آماده شدن جهت شرکت در این رویداد فرهنگی می باشند.

فرماندار راور در ادامه گفت: راور به عنوان یکی از قطب های سرود و موسیقی در سطح کشور مطرح است و در جشنواره های مختلف استانی و کشوری مقام های برتر را کسب نموده و امیدواریم که با برگزاری این گونه جشنواره های فرهنگی و هنری ضمن پرورش و معرفی استعداد های جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف هنری در زمینه ارتقا سطح کاری هنرمندان نیز موثر باشد.

انتهای پیام/راور




برگزاری اولین جشنواره سرود دختران در راور

منبع:آرمـان
? برگزاری اولین جشنواره سرود دختران در راور