برخورد شدید با متخلفان کرونایی در ادارات کرمان

کرمان – مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: با افرادی که در خصوص رعایت شیوه نامه همای بهداشتی همکاری نمی کنند برخورد شدید می شود. به گزارش فت فتو، صالحیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مطابق با مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و افزود: به دلیل شیوع مجدد کرونا در […]

کرمان – مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: با افرادی که در خصوص رعایت شیوه نامه همای بهداشتی همکاری نمی کنند برخورد شدید می شود.

به گزارش فت فتو، صالحیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مطابق با مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و افزود: به دلیل شیوع مجدد کرونا در استان و افزایش تعداد ابتلایان شیوه نامه‌های بهداشتی و دستور عمل‌هایی که در ستاد کرونای استان تصویب شده است باید به دقت رعایت شود و هر گونه عادی انگاری بر خلاف قانون است.

وی عنوان کرد: هر گونه تخلف در این زمینه با برخورد جدی مواجه خواهد شد همچنین مأموریت‌های غیر ضروری نیز باید لغو شود و جلسات با ۳۰ نفر جمعیت برگزار شود.

وی همچنین بر کاهش زمان جلسات نیز تاکید کرد و بیان داشت: کارمندان و ارباب رجوع باید در مکان‌های مسقف از ماسک استفاده کنند.

وی بر تزریق واکسن توسط کارمندان تاکید کرد و از مدیران خواست در این زمینه اهتمام و نظارت لازم داشته باشند.

وی فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و استفاده از مواد ضد عفونی را نیز ضروری دانست.

کد خبر ۵۵۴۷۰۹۴




برخورد شدید با متخلفان کرونایی در ادارات کرمان

منبع: مــهر
? برخورد شدید با متخلفان کرونایی در ادارات کرمان