بازدید استاندار کرمان از خانه سالمندان محمد مرسل(ص)

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با همراهی مدیرکل بهزیستی و معاون عمرانی استانداری کرمان امروز، سوم فروردین‌ماه از سرای سالمندان محمد مرسل(ص) بازدید کرد و برای رفع مشکلات این مجموعه قول مساعد داد. علیرضا وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این بازدید با […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با همراهی مدیرکل بهزیستی و معاون عمرانی استانداری کرمان امروز، سوم فروردین‌ماه از سرای سالمندان محمد مرسل(ص) بازدید کرد و برای رفع مشکلات این مجموعه قول مساعد داد.

علیرضا وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه شهر کرمان دارای چهار مرکز نگهداری از سالمندان است، اظهار کرد: سرای سالمندان محمد مرسل(ص) جزو مراکز نگهداری از سالمندان تحت نظارت بهزیستی است که در دو بخش آقایان و بانوان از سالمندان نگه‌داری می‌کند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مراکز نگهداری بهزیستی به‌ویژه سرای سالمندان، از اضافه شدن بخش‌های جدید نگهداری از سالمندان، بخش وی آی پی، بخش اختصاصی سالمندان درگیر با بیماری اعصاب و روان و آلزایمر و … در مجموعه خانه سالمندان محمد مرسل‌(ص) کرمان خبر داد و از مسئولان خواست برای کمک به توسعه این مجموعه ردیف بودجه خاص در نظر بگیرند.

وحیدزاده همچنین خواستار جلب کمک‌های خیرین و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان در راستای اجرای طرح‌های توسعه خانه سالمندان کرمان شد.

سرای سالمندان محمد مرسل(ص) در حال حاضر میزبان ۳۹ سالمند آقا و خانم است که با یارانه بهزیستی و کمک خیرین اداره می‌شود.

انتهای پیام




بازدید استاندار کرمان از خانه سالمندان محمد مرسل(ص)

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید استاندار کرمان از خانه سالمندان محمد مرسل(ص)