جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمان برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان و اعضای ستاد در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان برگزار شد. مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان و اعضای ستاد در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این نشست با اشاره به نقش مهم دانشگاهیان در شناخت سیره سیاسی و دینی امام خمینی‌(ره)، گفت: در جهاددانشگاهی کرمان تلاش داریم با اجرای برنامه‌های متعدد به‌ویژه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، به رسالت خود در راستای شناخت سیره سیاسی و دینی امام خمینی‌(ره) عمل کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح «نغمه جاوید» از برنامه‌های جهاددانشگاهی استان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام( ره) است، اظهار کرد: این طرح با موضوعات و محورهایی ازجمله سیاست و حکمرانی، اقتصاد، جامعه و مردم، دانشگاه مطلوب، مبانی اندیشه، زنان و خانواده، مسائل اخلاقی، عرفانی و فقهی برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان، با اشاره به اهمیت بازکاوی تطبیقی جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی سیره زندگی امام(ره) و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سوی جهاددانشگاهی استان کرمان اجرا می‌شود.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با تأکید بر تبیین سیره و تفکر امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه مرکز علمی است بنابراین بیان افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) موضوعیت دارد و دانشگاهیان باید امام خمینی(ره) را به‌عنوان یک اندیشمند، متفکر، فیلسوف، عارف، سیاستمدار و … که این انقلاب را با همراهی مردم به نتیجه رساند به خوبی بشناسند.

در ادامه جلسه سایر اعضای ستاد به بیان برنامه‌های پیشنهادی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پرداختند و تجدید میثاق دانشگاهیان با امام خمینی(ره) و شهدا در روز ۱۰ خرداد‌ماه، اجرای برنامه‌های متعدد در دانشگاه‌ها، هماهنگی نسبت به اعزام زائران و دانشجویان به مرقد مطهر امام(ره) و… از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام




جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمان برگزار شد