وظیفه معلمان تقویت روحیه امیدواری در نسل جوان است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مراسم بزرگداشت مقام استاد و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه کار معلم فعالیتی الهی است، گفت: افتخار می‌کنم که معلم هستم. معلمی بهترین شغل است و در این […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مراسم بزرگداشت مقام استاد و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه کار معلم فعالیتی الهی است، گفت: افتخار می‌کنم که معلم هستم. معلمی بهترین شغل است و در این میان ارزش شغل پزشکی دو چندان است چرا که دانشجویان پزشکی آموزش می‌بینند تا جان انسان‌ها را نجات ‌دهند.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت کشور کار دلسوزانه اساتید در عرصه آموزش بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: ایستادگی مردم پای ارزش‌های نظام علیرغم مشکلات اقتصادی قابل تحسین است. دشمن هزینه بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی کرد، اما با همت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب، به اهداف خود دست پیدا نکرد.

فداکار با اشاره به اتفاقات چند سال اخیر و خروج آمریکا از برجام و فشار تحریم‌ها، افزود: آمریکایی‌ها همواره به‌دنبال ایجاد بحران در جهان و منطقه بوده‌اند که از نمونه‌های آن می‌توان به اشغال افغانستان اشاره کرد.

استاندار کرمان با اشاره اقدامات دولت در حوزه کنترل بیماری کرونا، مثبت شدن نرخ رشد، مدیریت ذخایر، حذف ارز ترجیحی و… تصریح کرد: سختی و مشکلاتی در کشور وجود دارد اما قطعاً آینده روشن است و وظیفه ما معلمان ایجاد روحیه امیدواری در دانشجویان است چراکه دشمنان به‌دنبال ناامید کردن مردم از آینده نظام هستند.

گفتنی است، در این آیین از ۵۳ استاد بازنشسته، استاد ارتقا یافته و سرآمدان علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شد. همچنین در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اساتیدی که در سال گذشته صاحب فرزند شده بودند با اهدای لوح قدردانی شد. 

 

انتهای پیام




وظیفه معلمان تقویت روحیه امیدواری در نسل جوان است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? وظیفه معلمان تقویت روحیه امیدواری در نسل جوان است