باختی دیگر در خانه

خیبر خرم‌آباد با برد مقابل مس کرمان جمع امتیازاتش را به عدد ۱۵ رساند و به رتبه سوم جدول لیگ دسته اول رسید. به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول عصر امروز در کرمان بازی حساسی میان نارنجی پوشان مس و خیبر خرم آباد برگزار شد که این بازی با برتری […]

خیبر خرم‌آباد با برد مقابل مس کرمان جمع امتیازاتش را به عدد ۱۵ رساند و به رتبه سوم جدول لیگ دسته اول رسید.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول عصر امروز در کرمان بازی حساسی میان نارنجی پوشان مس و خیبر خرم آباد برگزار شد که این بازی با برتری شاگردان رضا مهاجری خاتمه یافت.

در این بازی خیبر که در خانه حریف به زمین رفته بود، با نتیجه دو بر صفر مقابل مس کرمان به برتری رسید و سه امتیاز ارزشمند را دشت کرد.

حمید رضا طاهرخانی در دقیقه ۲۰ خیبر را پیش انداخت؛ بعد از این گل یک وقفه نسبتا طولانی به خاطر اعتراض نیمکت نشینان مس به عملکرد داور و نماینده فدراسیون پیش آمد و در ادامه هم بازی پایاپای دنبال شد.

در شروع نیمه دوم مسی‌ها حملاتی را روی دروازه خیبر برای جبران گل خورده پی ریزی کردند اما این تیم میهمان بود که در دقیقه ۵۲ توسط سجاد دانایی به گل دوم رسید. در ادامه مسی‌ها که دوست نداشتند در ادامه روند روبه سقوط خود در خانه بازنده شوند، حملات زیادی را انجام دادند و برای رسیدن به گل تلاش کردند اما موقعیت‌های این تیم به گل تبدیل نشد تا یک شکست تلخ دیگر در کارنامه‌شان به ثبت برسد.
1940362

خیبر خرم آباد که بعد از شروع بد در مسابقات لیگ یک روی روال افتاده با زوج فراز کمالوند و رضا مهاجری به عنوان مدیرعامل و سرمربی همچنان در لیگ یک یکه تازی می‌کند. خیبری‌ها با این برد ۱۵ امتیازی شدند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به چادرملو و سایپا در رده سوم جدول قرار گرفتند.

مس کرمان هم رویاهایش برای بازگشت به لیگ برتر در حال از دست رفتن است، ۵ امتیازی باقی ماند و در شرایطی عجیب رتبه پانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک را از آن خود کرده است.

1940361




باختی دیگر در خانه

منبع:یـزدان کـرمان
? باختی دیگر در خانه