اولین سالگرد شهادت سردار کویر در کرمان برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار کویر، شهید شاخص انتظامی کشور شهید مهدی توسنگ و دو نفر از همرزمانش خبر داد. سردار ناظری امروز ۲۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید مهدی توسنگ از شهدای دشت سمسور است که در ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ به همراه […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار کویر، شهید شاخص انتظامی کشور شهید مهدی توسنگ و دو نفر از همرزمانش خبر داد.

سردار ناظری امروز ۲۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید مهدی توسنگ از شهدای دشت سمسور است که در ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ به همراه دو نفر از همرزمانش ستوان دوم احسان شیرخانی و شهید سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: اولین سالگرد شهادت شهدای دشت سمسور روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ ابان ماه جاری) برگزار می‌شود.

ناظری ادامه داد: پنجشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت هشت و ۴۵ دقیقه در حسینیه ثارالله شهر کرمان مراسم سالگرد برای این شهید بزرگوار در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اولین سالگرد شهادت این شهداء با شکوه خاصی برگزار خواهد شد، گفت: عصر روز پنجشنبه ۲۶ آبان در گلزار شهداء شهر ماهان از ساعت ۱۵ نیز آیین دیگری در کنار آرامگاه مطهر شهید توسنگ پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: مراسم دعای ندبه نیز روز جمعه ۲۷ آبان ماه به مناسبت اولین سالگرد شهدای دشت سمسور از ساعت ۶ صبح در مسجد جامع ماهان برگزار می شود و این مراسم از شبکه یک سیما پخش مستقیم است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمان برای شرکت در این مراسمات دعوت کرد.

انتهای پیام




اولین سالگرد شهادت سردار کویر در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? اولین سالگرد شهادت سردار کویر در کرمان برگزار می‌شود