انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان باطل شود

نذیر کرمان/کرمان مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان که ۲۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال برگزار شد به دلیل برخی تخلفات در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۱ باطل شده بود. به گزارش نذیر کرمان، در انتخابات مذکور، مهدی جهانشاهی که با ۲۸ رای از ۴۹ رای ماخوذه به […]

نذیر کرمان/کرمان مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان که ۲۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال برگزار شد به دلیل برخی تخلفات در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۱ باطل شده بود.

به گزارش نذیر کرمان، در انتخابات مذکور، مهدی جهانشاهی که با ۲۸ رای از ۴۹ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان برای چهار سال انتخاب شد، باید با حکم دادگاه از ریاست این هیئت کنار می‌رفت، اما حکم قطعی نبود.

حالا دادگاه تجدید نظر در تاریخ ۹ مهرماه جاری رای قطعی ابطال انتخابات را صادر کرده و این رای در مرحله اجرای حکم است و مطابق آن استنکاف از اجرای دستور مقام قضایی تعقیب کیفری این فرد را به همراه خواهد داشت.

براین اساس فدراسیون می‌بایست ظرف ۷۲ ساعت، نسبت به عزل رئیس فعلی هیئت و تعیین سرپرست جدید اقدام کند که از این مدت زمان ۲۴ ساعت گذشته است.

انتهای پیام 




انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان باطل شود

منبع: ایـسنا
? انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان باطل شود