افتتاح مدرسه سه کلاسه بنیاد برکت در روستای حرجند راور

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدرسه سه‌کلاسه بنیاد برکت شهدای هفت تیر با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در روستای حرجند راور به‌ بهره‌برداری رسید. به گزارش “فت فتو“؛ مدرسه سه کلاس بنیاد برکت شهدای هفت تیر در روستای حرجند از توابع شهرستان راور با اعتباری بالغ بر یک […]

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدرسه سه‌کلاسه بنیاد برکت شهدای هفت تیر با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در روستای حرجند راور به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش “فت فتو“؛ مدرسه سه کلاس بنیاد برکت شهدای هفت تیر در روستای حرجند از توابع شهرستان راور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری رسید.

گفتنی است: این مدرسه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰  متر مربع با زیر بنای ۲۸۸ متر مربع توسط بنیاد برکت با مشارکت نوسازی مدارس استان احداث شده است.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیران  کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.
انتهای پیام/راور




افتتاح مدرسه سه کلاسه بنیاد برکت در روستای حرجند راور

منبع:آرمـان
? افتتاح مدرسه سه کلاسه بنیاد برکت در روستای حرجند راور