افتتاح آبیاری تحت فشار در زرند

طرح ۵۲ هکتاری آبیاری تحت فشار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان زرند افتتاح شد. رضا محمدی، مدیر جهاد کشاورزی زرند گفت: طرح طرح ۵۲ هکتاری آبیاری تحت فشار با احداث یک استخر ذخیره آب با ظرفیت ۲ هزار مترمکعبی و اجرای سیستم کنترل تمام اتوماتیک شست و شوی فیلتر‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد […]

طرح ۵۲ هکتاری آبیاری تحت فشار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان زرند افتتاح شد.

رضا محمدی، مدیر جهاد کشاورزی زرند گفت: طرح طرح ۵۲ هکتاری آبیاری تحت فشار با احداث یک استخر ذخیره آب با ظرفیت ۲ هزار مترمکعبی و اجرای سیستم کنترل تمام اتوماتیک شست و شوی فیلتر‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن کمک بلا عوض و باقی مانده آن آورده متقاضی بوده در مدت زمان ۳ ماه اجرا شده است.

او کنترل علف‌های هرز، افزایش راندمان، کم شدن تبخیر آب و کاهش هزینه‌های کارگری را از مهم‌ترین مزایای آبیاری قطره‌ای اعلام کرد.

عفت شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم به کاهش بارندگی‌ها در سال آبی جاری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار با توجه به وضعیت نامناسب آبی منطقه، بسیار ضروری است و تنها راه عبور از بحران کم آبی، استفاده بهینه از آب‌های موجود و گسترش اجرای روش‌های نوین آبیاری است.

فت فتو کرمان کرمان




افتتاح آبیاری تحت فشار در زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? افتتاح آبیاری تحت فشار در زرند