احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان عنبرآباد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از احداث سایت جدید ایرانسل در برخی از روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال خبر داد.  یزدان افشاری پور در گفت و گو با نذیر کرمان با تشریح آخرین وضعیت پوشش مخابراتی مناطق روستایی شهرستان عنبرآباد گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی ۳G، ۲G و ۴G برای […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از احداث سایت جدید ایرانسل در برخی از روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال خبر داد. 

یزدان افشاری پور در گفت و گو با نذیر کرمان با تشریح آخرین وضعیت پوشش مخابراتی مناطق روستایی شهرستان عنبرآباد گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی ۳G، ۲G و ۴G برای تامین ارتباط دو روستای شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شده‌ است. 

وی از تخصیص ۶۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی uso در دو روستای عنبرآباد خبر داد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای این شهرستان گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی اینترنت نسل‌های دو، سه و چهارم برای تامین ارتباط روستاهای مزرعه دامنه و غیک شیخ‌ها از توابع شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شده است.
.
وی  دسترسی ۱۰۳.خانوار را به اینترنت از مزیت‌های سایت جدید ایرانسل عنوان کرد که تاکنون دچار مشکل بوده‌اند و اظهار کرد: با راه‌اندازی این سایت زمینه دسترسی ۱۰۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰۹ نفر به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات فراهم  شده است.

افشاری پور از برخورداری روستاهای دارای ۲۰ خانوار از مزیت‌های سیستم‌های مخابراتی خبر داد که تا پایان سال‌جاری اکثر روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان عنبرآباد از ارتباط مطلوب و پایدار برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام




احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان عنبرآباد

منبع: ایـسنا
? احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان عنبرآباد