آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی رتبه اول کشور را کسب کرد

نذیر کرمان/کرمان بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص‌های اختصاصی سال ۱۴۰۲ رتبه اول را در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور کسب کرد و مدیرکل آموزش و پرورش این استان به عنوان مدیرکل برتر آموزش و پرورش در سطح کشور […]

نذیر کرمان/کرمان بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص‌های اختصاصی سال ۱۴۰۲ رتبه اول را در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور کسب کرد و مدیرکل آموزش و پرورش این استان به عنوان مدیرکل برتر آموزش و پرورش در سطح کشور معرفی شد.

رضا رضایی امروز ۲۶ دی ماه با اعلام این خبر، از کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص اردوهای راهیان نور خوزستان در سال تحصیلی گذشته خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جاری نیز بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به از سرگیری عملیات ساخت هفت استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های کوهبنان، زرند، ریگان، نرماشیر، عنبر آباد، قلعه گنج و منوجان در سال جاری گفت: بیش از ۲۵۰ مدرسه در دو سال اخیر در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: این استان در زمینه حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مسابقات ورزشی نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضایی از کسب رتبه اول جشنواره کشوری جوان خوارزمی توسط دانش آموزان استان در چند سال متوالی خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش کرمان در زمینه المپیادهای علمی نیز جز استان‌های پیشگام کشور است.

انتهای پیام




آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی رتبه اول کشور را کسب کرد

منبع: ایـسنا
? آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی رتبه اول کشور را کسب کرد