۹ دی، روز غلبه بصیرت ملت بر آتش‌افروزی فتنه‌گران بود

مردم ایران در روز نهم دی‌ماه چون سیلی خروشان به خیابان‌ها آمدند و بساط کثیف فتنه را از کف خیابان جمع کردند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ زینب پورحیدر در یادداتشی نوشت: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم شکل گرفت، و صد البته رهبری امام خمینی (ره) در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی […]

مردم ایران در روز نهم دی‌ماه چون سیلی خروشان به خیابان‌ها آمدند و بساط کثیف فتنه را از کف خیابان جمع کردند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ زینب پورحیدر در یادداتشی نوشت: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم شکل گرفت، و صد البته رهبری امام خمینی (ره) در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بی‌بدیلی بود.

دشمن هیچ‌گاه پیش‌بینی پیروزی مردم را علیه رژیم شاه نمی‌کرد اما مردم با حضور در صحنه و تبعیت از ولایت و وحدت این مهم را رقم زدند، و مهم‌تر از پیروزی انقلاب حفظ این نظام مقدس است. چون اصول نظام اسلامی ضد استکباری و ضد ظلم و ضد سلطه هست و لذا دشمنان زیادی دارد و با توطئه‌های فراوان در پی صدمه و حتی نابودی انقلاب هستند.

چنانچه از ابتدای انقلاب شاهد این دشمنی‌ها و توطئه‌ها متفاوت بوده‌ایم از فتنه‌های بنام اقوام مختلف و یا ترور شخصیت‌های نظام اسلامی و یا تحمیل جنگ علیه جمهوری اسلامی، و مهم‌تر طراحی فتنه‌های آتش افروز در درون کشور توسط منافقین و فریب خوردگان و اغفال برخی افراد ساده لوح،‌را هم می‌توان نام برد.

اگر فتنه‌ها ریشه‌یابی شود، یک دنباله قوی و چندین ساله را دارد، در فتنه ۸۸ که یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های علیه نظام اسلامی بود حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمن بود تا از یک فرصت بزرگ یعنی انتخابات که سندی بر آزادی و دموکراسی هست سوء استفاده کرد و با همراه کردن سران فتنه با خود پس از حضور شکوهمند مردم در انتخابات، با رمز تقلب و اینکه آرا مردم را جابه‌جا کرده‌اند در حالی که هیج سندی بر ادعای خود نداشتند به هیچ وجه هم زیر بار قوانین نمی‌رفتند علی‌رغم اینکه بارها از سوی مسئولین نظام و حتی رهبری معظم به مذاکره و حل موضوع از طریق قانون دعوت شدند لکن باز هم بر ادعای دروغین خود پافشاری کرده و از طرفی رسانه‌های استکباری هم با دمیدن به آتش فتنه و اینکه تقلب صورت گرفته ابتدا احساسات جمعی زیاد از مردم را برانگیخته و با هدایت یکی از سران فتنه به خیابان آمدند.

در این بین خسارات زیادی هم به اموال عمومی و بیت المال و همچنین اموال خصوصی مردم وارد کردند. کم کم این اعتراضات برنامه‌ریزی شده ماهیت واقعی خود را نشان داد و از اعتراض به نتیجه انتخابات به نابودی نظام مبدل شد، یعنی همان مسیری که دشمن طراحی کرده بود.

نابودی نظام اسلامی و شعار علیه ولایت و حاکمیت ولایت فقیه، و همچنین علیه اصول اساسی نظام اسلامی مانند حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان، شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دادند.

مردم که پی به ماهیت واقعی اهداف شوم دشمن با همکاری منافقین برده بودند مسیر خود را تغییر دادند و اما عده‌ای با برنامه‌ریزی باز همان فتنه انگیزی‌ها رو انجام می‌دادند ماه‌ها آرامش و امنیت مردم را سلب کرده بودند.

از اقدامات دیگر این افراد اقدام علیه اعتقادات مردم بود، در روز عاشورا کف و سوت زدند و به عزاردان حسینی و نمازگزاران حمله کردند و این بی‌حرمتی خشم انقلابی مردم را بیدار کرد و در روز ۹ دی با یک انسجام و وحدت خاص از نوع راهپیمایی‌های روزهای ابتدایی انقلاب قیام کردند و چون سیلی خروشان بساط کثیف فتنه را از کف خیابان جمع کردند و نشان دادند این مردم هرگز از اسلام و نظام و حاکمیت ولایت کوتاه نمی‌آیند تا پای جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

این حضور عاقلانه و آگاهانه و شجاعانه ملت ایران در ۹ دی برگ زرینی در دفتر نظام خواهد بود و این روز عظیم به حق یوم‌الله است و حتما باید این روز بزرگ داشته شود تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی و زمینه آگاهی برخی افراد غافل در درون باشد. و همه بدانند هر گاه مردم به میدان بیایند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

در همین رابطه مقام معظم رهبری فرمودند: شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاش‌هائی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرت‌های غربی، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوم بهمن، آن‌چنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴

حادثه‌ نهم دی یک حادثه‌ی عجیبی است؛ به خاطر دلبستگی مردم به نظام بود. اینها نشان دهنده‌ی اعتماد مردم است. متأسفانه می‌شنویم همین طور در اظهارات مصلحت‌جویانه، مکرر می‌گویند: آقا اعتمادِ از دست رفته‌ی مردم را برگردانید! کدام اعتمادِ از دست رفته؟! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند، از نظام دفاع می‌کنند. ۱۳۹۰/۰۵/۱۶

خب این سخنان اهمیت روز ۹ دیماه را می‌رساند. و اینکه ۹دیماه یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است. به امید پیروزی کامل انقلاب اسلامی بر نظام سلطه جهانی.

منبع: پایگاه خبری رودبارما

انتهای خبر/پورحیدر




۹ دی، روز غلبه بصیرت ملت بر آتش‌افروزی فتنه‌گران بود

منبع:آرمـان
? ۹ دی، روز غلبه بصیرت ملت بر آتش‌افروزی فتنه‌گران بود