دستگیری سارقان مسلح احشام در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین مسلح در رودبار جنوب خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ محمدرضا نجارزاده فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با وقوع چندین مورد سرقت مسلحانه احشام  در سطح […]



فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین مسلح در رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ محمدرضا نجارزاده فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با وقوع چندین مورد سرقت مسلحانه احشام  در سطح شهرستان رودبار جنوب موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند سارقین مسلح در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی به جرم خود اعتراف و روانه زندان شدند و این دستگیری باند، موجی از خوشحالی را در بین شهروندان ایجاد کرد.

 نجارزاده با اشاره به اینکه سارقان پس‌از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رودبار ما انتهای خبر/پورحیدر


دستگیری سارقان مسلح احشام در رودبار جنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری سارقان مسلح احشام در رودبار جنوب