سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف والای انقلاب است

امام جمعه جازموریان گفت: سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه  خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنابه فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و […]



امام جمعه جازموریان گفت: سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه  خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنابه فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی‌‌ریزی کردند.

شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می‌کردند، تصور نمی‌رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آن‌جا که محرک حضور در این نهاد خدمت بی‌شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جمله‌گی به‌عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه نهادی مکتبی برای صیانت و اعتلاء گفتمان انقلاب است.

وی ادامه داد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود، امروز بحمدالله به مثابه «كَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» است.

صادقی بیان کرد: هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد. اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است.

امام جمعه جازموریان اذعان کرد: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان‌شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر


سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف والای انقلاب است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف والای انقلاب است