۴۵۰ شغل در ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) ایجاد شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) از ایجاد ۴۵۰ شغل توسط بسیج سازندگی مستقر در این ناحیه طی یک سال گذشته خبر داد.  حجت‌الله پاداش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان درگفتگو با سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی از به نقش موثر بسیج سازندگی در آبادانی کشور  و عملکرد […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) از ایجاد ۴۵۰ شغل توسط بسیج سازندگی مستقر در این ناحیه طی یک سال گذشته خبر داد.

 حجت‌الله پاداش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان درگفتگو با سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی از به نقش موثر بسیج سازندگی در آبادانی کشور  و عملکرد موفق بسیج سازندگی این ناحیه در سال اخیر خبر داد.

وی از راه‌اندازی قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) و قرارگاه جهادی در سال اخیر خبر داد و گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی ۷۴ صندوق قرض‌الحسنه و سه شرکت تعاونی افتتاح شد که بیش از ۳ هزار نفر عضو و ۱۰ میلیارد تومان آورده این صندوق‌ها می‌باشد که بیش از هشت میلیارد تومان وام پرداخت شده و از این ميزان خوشبختانه ۴۵۰ شغل و شرکت تعاونی‌ها نیز بیش از ۲۵ کارگاه اشتغال ایجاد کرده‌اند که برای ۳۷۵ نفر نیز از این طریق شغل ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) گفت: نمونه‌‌هایی دیگر از ورود بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی، برگزاری یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ۸۴ بازارچه فروش، اعطای ۹۵ وام اشتغال تبصره ۱۶ و جذب چهار و نیم میلیارد تومان و ایجاد ۱۲۳ اشتغال در سامانه رصد اداره کار است.

حجت‌الله پاداش افزود: از اقدامات بسیج سازندگی در مقوله محرومیت‌زدایی می‌توان به لای‌روبی سه رشته قنات با هزینه ۹۵۰ میلیون تومان و تکمیل سه مسجد با هزینه‌ای بالغ‌بر ۹۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که بسیج سازندگی برای کمک به محرومین ساخت چشمه سرویس‌های بهداشتی و تعمیر منازل آن‌ها را نیز انجام می‌دهد گفت: در سال گذشته، ۱۷ منزل محروم با هزینه ۹۰ میلیون تومان تعمیر و ۹۰ چشمه سرویس‌ بهداشتی با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ساخته شد.

حجت‌الله پاداش ادامه داد: ۵۵ سری جهیزیه با هزینه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی برای کمک به نیازمندان در سال اخیر بود.

وی آب‌رسانی به ۱۵ روستا با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۷ میلیارد تومان، ساخت دو استخر ذخیره آب با هزینه‌ ۳۰۰ میلیون تومان و توزیع ۴۵هزار بسته کمک مؤمنانه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۳میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان را از اقدامات مهم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در ادامه از ثبت ۳۲۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی و برگزاری ۱۱ اردوی جهادی پزشکی و ارائه خدمات به ۵ هزار نفر خبر داد.

انتهای خبر/ک 




۴۵۰ شغل در ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) ایجاد شده است

منبع:آرمـان
? ۴۵۰ شغل در ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) ایجاد شده است