۱۶۸ مکان در استان کرمان درخواست تدفین شهید گمنام دارند

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: تمام مکان های مزین به شهدای گمنام درخواست مردمی هستند و ۱۶۸ درخواست در این رابطه داریم که ۱۶ مکان با آمادگی درصدی برای تدفین، تایید شده اند. محمود مهدوی صبح امروز ۲۷ شهریور در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس […]

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: تمام مکان های مزین به شهدای گمنام درخواست مردمی هستند و ۱۶۸ درخواست در این رابطه داریم که ۱۶ مکان با آمادگی درصدی برای تدفین، تایید شده اند.

محمود مهدوی صبح امروز ۲۷ شهریور در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، “ما مقاوم هستیم” به عنوان شعار امسال هفته دفاع مقدس انتخاب شده و برنامه های این هفته از ۳۰ شهریورماه آغاز و تا ۷ مهرماه روز تجلیل و بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس ادامه دارد. 

وی، اصلی ترین برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را دیدار مستقیم و ویدئوکنفراسی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور در ۳۰ شهریور ماه عنوان کرد و افزود: رونمایی از ۷۰ عنوان کتاب در حوزه شهدا و دفاع مقدس، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی، تشییع شهدای گمنام از جمله برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان مزین و مفتخر به ۱۲۲ گلزار با ۳۳۰ شهید گمنام است که چهار شهید تاکنون شناسایی و بانام شده اند ابراز کرد: تمام مکان های مزین به شهدای گمنام درخواست مردمی هستند و ۱۶۸ درخواست در این رابطه داریم که ۱۶ مکان با آمادگی درصدی برای تدفین، تایید شده اند. 

استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: دو سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی مدارسم می توانیم فعالیت بهتری را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت. 

محمدمهدی فداکار افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل روایتگری دفاع مقدس را در مدارس داشته باشند که چنین برنامه هایی از تحریف ها جلوگیری می کند. 

مقام عالی دولت در استان همچنین بر حضور و دیدار اولیای مدارس مزین به نام شهدا با خانواده شهیدان تاکید کرد و گفت: ادارات نیز ویژه برنامه های ایثار و شهادت را داشته باشند. 

فداکار، معرفی کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان را در روشنگری و آشنایی جامعه لازم دانست و گفت: گلزار شهدای گمنام باید به بهترین شکل ممکن ساماندهی و تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران حتمی شود. 

انتهای پیام




۱۶۸ مکان در استان کرمان درخواست تدفین شهید گمنام دارند

منبع: ایـسنا
? ۱۶۸ مکان در استان کرمان درخواست تدفین شهید گمنام دارند